ا

  • ابراهیم زاده.عیسی رابطه سبکهای یادگیری با غلبه طرفی مغز دانشجویان بمنظوراستفاده در طراحیهای آموزشی [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1391]
  • احدی.حسن نقش واسطه ای الگوی چهاربخشی هدف های پیشرفت و راهبردهای شناختی در رابطه بین نظریه های ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی (یک مدل علی) [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1391]
  • احمدی.عبدالله رابطه ی مولفه های سازمان یادگیرنده با خلاقیت و نوآوری دبیران دبیرستان ها و مراکز پیش دانشگاهی [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1391]
  • اصغری نژاد.سیمین رابطه مدیریت کیفیت فراگیربا توانمندسازی و ارزیابی عملکرد کارکنان [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1391]
  • افشاری.علی بررسی روابط همبستگی و سهم تبیینی فلسفه های آموزشی با ابعاد باورهای نظارتی مدیران مدارس شهر تهران [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1391]
  • اکبرمهر.طیبه رابطه سبکهای یادگیری با غلبه طرفی مغز دانشجویان بمنظوراستفاده در طراحیهای آموزشی [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1391]
  • اکبرمهر.طیبه ارتباط بین سازمان یادگیرنده با هوش سازمانی در آموزش و پرورش [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1391]
  • اکبری.ناهید بررسی مقایسه‌ای نظام ارزشی فرهنگیان (مدیران و معلّمان) شهرستان دشتستان بر اساس نظریه ارزش‌های بنیادین شوارتز [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1391]
  • اورنگی.عبدالمجید رابطه ی عدالت و تعهد سازمانی با بهره وری شغلی در بین دبیران دبیرستانهای دخترانه شهر مرودشت [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1391]