غ

  • غفاری.رحمان تصویرپردازی از دولت شیشه‌ای در راستای ارتقاء رضایتمندی، شفافیت و پیشرفت دستگاه‌های اجرائی دولتی [ دوره12, شماره 45 - پاییز سال 1399]
  • غلام حسین‌زاده.امه کلثوم تبیین مدل روابط بین مولفه‌های برند، رفتار دانشجویان، ارزش و اعتبار برند دانشگاه در نظام آموزشی ایران [ دوره12, شماره 45 - پاییز سال 1399]
  • غلامزاده.داریوش شناسایی عناصر و مولفه های الگوی عوامل موثر بر ترک خدمت داوطلبانه مدیران ارشد صنعت خودروسازی ایران [ دوره12, شماره 45 - پاییز سال 1399]