س

  • ستوده.رضا بررسی‌ اهداف استفاده‌کنندگان از گزارش‌های مالی‌ شهرداری‌ها با توجه به بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • سلطانی. حسن بررسی تاثیر بازاریابی چریکی(پارتیزانی) بر رفتار مصرف کننده با نقش میانجی ارزش ویژه برند ( مورد مطالعه: مشتریان شرکت افق کوروش شهر شیراز) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • سلطانی. حسن پیامدهای کارآمد نبودن فرهنگ سازمانی مبتنی بر شاخص های مدیریت جهادی در دادگستری های جمهوری اسلامی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • سیدی.سید مسعود پرورش و شکوفایی هوش فرهنگی در سازمان ها(مطالعه موردی:شرکت گاز استان فارس) [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1402]