محتشمی.زهرا
مدلیابی اهمالکاری تحصیلی، براساس طرحوارههای ناسازگار و ویژگیهای شخصیتی با میانجیگری تنظیم هیجانی و خودتعیینگری در دانشآموزان
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1399]
محسن زاده.فرشاد
بررسی اثر بخشی آموزش گروهی مبتنی بر آموزش زوج درمانی شناختی–سیستمی گاتمن وآموزش الگوی مک مستر بر الگوهای ارتباطی
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1399]
محمد میگونی.احمد
اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تواناییهای شناختی دانشجویان دارای تیپ شخصیتی D
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1399]
محمدی.اکبر
تأثیر کمال گرایی بر مسئولیت پذیری با میانجی گری اضطراب امتحان در دانشجویان
[
دوره9,
شماره
33
- بهارسال
1399]
محمودی.زهرا
طراحی مدل شکوفایی دختران بر اساس توانمندی های منشی مادران با نقش میانجی شیوه های فرزندپروری
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1399]
مدنی پور.نادیا
رابطهی کمالگرایی و طرحوارههای ناسازگار اولیه با سندرم ایمپاستر در دختران دانشجو
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1399]
مرادی منش.فردین
پیش بینی سبک زندگی ارتقا دهنده سلامت بر اساس حس انسجام، انعطاف پذیری روانشناختی و تکانشگری در بیماران قلبی عروقی مبتلا به چاقی
[
دوره9,
شماره
33
- بهارسال
1399]
مرادی.پیمان
مقایسه اثربخشی آموزش ورزش مغزی و فرزند درمانی مبتنی بر رابطه والد- کودک بر مشکلات رفتاری دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی
[
دوره9,
شماره
34
- تابستانسال
1399]
مرادی.حجت الله
مدلیابی اهمالکاری تحصیلی، براساس طرحوارههای ناسازگار و ویژگیهای شخصیتی با میانجیگری تنظیم هیجانی و خودتعیینگری در دانشآموزان
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1399]
مروج نیا.زهرا
تاثیر میزان محیط یادگیری بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دیرآموز شهر تهران
[
دوره9,
شماره
33
- بهارسال
1399]
ملکى سامیان.لیلا
مقایسه ویژگی های شخصیتی و حافظه فعال در بزرگسالان آهسته گام با نشانگان داون با و بدون اختلال آلزایمر در تهران و باکو
[
دوره9,
شماره
34
- تابستانسال
1399]