امیدی.سپیده
کاوش در نظرات مدیران آموزشی درباره نقشها و وظایف رهبری توزیعی در آموزش عالی
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
ح
حسن زاده خمسی.معصومه
پیش¬بینی تقلب تحصیلی آنلاین در دوران آموزش مجازی بر اساس هوش موفق و باورهای ضمنی هوش در دانش¬آموزان
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
خ
خادمی.بهبود
بررسی رابطه ذهنآگاهی با تفکر انتقادی و پایستگی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره متوسطه دوم شهرستان نیریز در سال تحصیلی 402-1401
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
خداوردی.حسن
تبیین هدف چهارم از سند 2030 در آموزش فراگیر دختران و پسران در مقایسه با حق آموزش برابر در فقه و حقوق ایران
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
خیرالهی.محمد علی
تبیین هدف چهارم از سند 2030 در آموزش فراگیر دختران و پسران در مقایسه با حق آموزش برابر در فقه و حقوق ایران
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
ر
راحتی.طیبه
بررسی رابطه ذهنآگاهی با تفکر انتقادی و پایستگی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره متوسطه دوم شهرستان نیریز در سال تحصیلی 402-1401
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
س
سلیمی.لادن
برازش الگوی توسعه حرفه ای خودراهبر دانشجو معلمان با رویکرد یاد گیری خرد فناورانه در برنامه ریزی آموزشی دانشگاه فرهنگیان
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
ش
شکوهی.راحله
پیش¬بینی تقلب تحصیلی آنلاین در دوران آموزش مجازی بر اساس هوش موفق و باورهای ضمنی هوش در دانش¬آموزان
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
ف
فلاح.وحید
برازش الگوی توسعه حرفه ای خودراهبر دانشجو معلمان با رویکرد یاد گیری خرد فناورانه در برنامه ریزی آموزشی دانشگاه فرهنگیان
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
م
مشایخ.فهیمه
پیش¬بینی تقلب تحصیلی آنلاین در دوران آموزش مجازی بر اساس هوش موفق و باورهای ضمنی هوش در دانش¬آموزان
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
ن
نیازیان.ملیحه
برازش الگوی توسعه حرفه ای خودراهبر دانشجو معلمان با رویکرد یاد گیری خرد فناورانه در برنامه ریزی آموزشی دانشگاه فرهنگیان
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
و
ولی زاده.رحمان
تبیین هدف چهارم از سند 2030 در آموزش فراگیر دختران و پسران در مقایسه با حق آموزش برابر در فقه و حقوق ایران
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]