ا

  • ابوالمعالی.خدیجه تبیین جایگاه خانواده در برنامه‌درسی معنوی [ دوره12, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • اسلامی.سعید بررسی عناصر سازنده‌ی حکمرانی شرکتی خوب به مثابه مقوله‌ای میان رشته‌ای [ دوره12, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • اسلامیان.الهام پیش‌بینی شادکامی بر مبنای منبع کنترل، ویژگی‌های شخصیتی و خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان دختر [ دوره12, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • اشکور وکیلی.کبری نقش میانجی نگرش به آموزش مجازی در رابطه میان سواد اطلاعاتی با خودکارآمدی علمی معلمان [ دوره12, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • اصغری.پریسا تحلیل ساختارمند مدیریت شایستگی بر چابکی سازمانی در نظام‌های آموزشی (مقاله مروری ) [ دوره12, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • اصلانی.عفت ارائه مدل برنامه درسی کار آفرینی جهت ارتقاء و کسب شایستگی‌های کارآفرینی دانش آموزان ( نمونه پژوهش: مدارس متوسط دوم استان البرز) [ دوره12, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • افشار کاظمی.محمد علی تبیین و تطبیق اندیشه‌های فلسفی آگوستین و سهروردی و دلالت‌های آن در حوزه اجرایی آموزش و پرورش [ دوره12, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • اکبرالسادات.اغازهرا تبیین و تطبیق اندیشه‌های فلسفی آگوستین و سهروردی و دلالت‌های آن در حوزه اجرایی آموزش و پرورش [ دوره12, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • امینی فر.الهه شناسایی ویژگی‌های برنامه درسی مسأله‌محور درس ریاضی دوره ابتدایی با رویکرد کیفی [ دوره12, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • امینی.یوسف بررسی تطبیقی الگوی جامعه‌پذیری سیاسی در کتب درسی متوسطه دوم دولت عدالت محور [ دوره12, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • ایدر.نبی اله بررسی تطبیقی الگوی جامعه‌پذیری سیاسی در کتب درسی متوسطه دوم دولت عدالت محور [ دوره12, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • ایزدی.صمد تبیین جایگاه خانواده در برنامه‌درسی معنوی [ دوره12, شماره 1 - تابستان سال 1401]