A

  • Ahangari.Saeideh تاثیر ارزشیابی پویای گروهی تجمعی و همزمانی بر حافظه شنیداری زبان آموزان در فعالیت های شنیداری [ Vol.14, Issue 28 - Autumn Year 2021]
  • Ahmadian.Mehrshad محافل بحث های حرفه ای و نقادانه ی گروهی: گامی عملی به سوی اجرای آموزش انتقادی معلمان زبان انگلیسی [ Vol.14, Issue 28 - Autumn Year 2021]
  • Alavinia.Parviz ارتباط بین خلاقیت معلمان، انگیزش و میزان رضایت شغلی آنان: بررسی نقش جنسیت، تجربه تدریس و بافت تدریس [ Vol.14, Issue 29 - Summer Year 2022]
  • arianfar.afrooz فراگیری دستور زبان انگلیسی با مواد آموزشی گفتاری و شنیداری در رویکردهای شناختی و زیست محیطی: مورد تاکید با بازخورد غیر صریح [ Vol.14, Issue 29 - Summer Year 2022]
  • Azabdaftari.Behrooz سنجش پویای استراتژی های خواندن یادگیرندگان زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی: معرفی روش وساطت سوسی [ Vol.14, Issue 28 - Autumn Year 2021]

C

  • Chalak.Azizeh تأثیر استفاده از نقشه های ذهنی الکترونیکی بر گزینه های راهبردی یادگیری زبان انگلیسی بزرگسالان و نوجوانان [ Vol.14, Issue 29 - Summer Year 2022]

F

  • Farajzadeh.Roshan ارتباط بین خلاقیت معلمان، انگیزش و میزان رضایت شغلی آنان: بررسی نقش جنسیت، تجربه تدریس و بافت تدریس [ Vol.14, Issue 29 - Summer Year 2022]

G

  • Ghafouri.Naser درک معلمان و دانشجویان زبان انگلیسی نسبت به قابل آموزش بودن استراتژیهای ارتباطی [ Vol.14, Issue 28 - Autumn Year 2021]
  • Ghelichi.Mahla قدرت پیش بینی اندازه واژگان شنیداری و تصویری بر درک مطلب دیداری زبان آموزان ایرانی [ Vol.14, Issue 29 - Summer Year 2022]

K

  • Khatib.Mohammad تاثیر یادگیری معکوس رو در رو در مقابل یادگیری معکوس آنلاین برمهارت گفتاری زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی دانشحویان ایرانی در سطح پایین تر از متوسط [ Vol.14, Issue 28 - Autumn Year 2021]
  • Kuhi.davud وفاداری به سنتها یا رویارویی با چالشها: بررسی جایگاه عناصر فراگفتمانی در کتب آموزشی نوشتار آکادمیک [ Vol.14, Issue 29 - Summer Year 2022]

L

  • Lotfi.Islamic نگرش زبان آموزان و معلمان ایران نسبت به کتاب های درسی انگلیسی دبیرستان [ Vol.14, Issue 28 - Autumn Year 2021]

M

  • Mahmoudi.Asgar تاثیر چهارچوب سازی انگیزشی روی خودکارامدی و موفقیت یادگیری یادگیرنده های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی با سبک های شناختی مختلف وابسته و مستقل [ Vol.14, Issue 29 - Summer Year 2022]
  • Mansouri Nejad.ALi ارزیابی سطح تفسیری فرکلاف از طریق معیار نیکی: یک نمونه ایرانی [ Vol.14, Issue 28 - Autumn Year 2021]
  • Memari.Mehran بررسی تأثیرات بازخورد فرازبانشناختی معلم در مقابل بازخورد متقابل مبتنی بر همکاری بر عملکرد نوشتن دانش‌آموزان [ Vol.14, Issue 28 - Autumn Year 2021]
  • Mojaverian.Mansoureh تاثیر سازمان دهنده های گرافیکی ایجاد شده توسط مدرس، توسط فراگیر به صورت انفرادی و توسط فراگیران به صورت گروهی بر دانش واژگانی فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی [ Vol.14, Issue 29 - Summer Year 2022]

R

  • Rahimi Esfahani.Fariba تأثیر بازخورد اصلاح و صریح اصلاح شده بر اضطراب آزمون دهندگان ایرانی در صحبت کردن در سطح مهارت [ Vol.14, Issue 29 - Summer Year 2022]

S

  • Saeidi.Mahnaz بررسی تماس بین فرهنگی بین دانشجویان زبان خارجی ایرانی: اعتبارسنجی پرسشنامه [ Vol.14, Issue 29 - Summer Year 2022]
  • Saidi.Mavadat ارزیابی مهارت خواندن و درک مطلب در کتاب ویژن ۳ و زبان انگلیسی پیش دانشگاهی براساس دسته بندی فریمن (۱۴۰۰) و دیدگاه معلمان [ Vol.14, Issue 29 - Summer Year 2022]
  • Samoudi.Negin ارزیابی یک کتاب درسی ELT: یک معیار دو مرحله ای [ Vol.14, Issue 28 - Autumn Year 2021]
  • Sepehri.Mehrdad تأثیر بازخورد اصلاح و صریح اصلاح شده بر اضطراب آزمون دهندگان ایرانی در صحبت کردن در سطح مهارت [ Vol.14, Issue 29 - Summer Year 2022]
  • Seyedebrahimi.Samin تأثیر بازخورد اصلاح و صریح اصلاح شده بر اضطراب آزمون دهندگان ایرانی در صحبت کردن در سطح مهارت [ Vol.14, Issue 29 - Summer Year 2022]
  • Siahpoosh.Hossein تاثیر چهارچوب سازی انگیزشی روی خودکارامدی و موفقیت یادگیری یادگیرنده های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی با سبک های شناختی مختلف وابسته و مستقل [ Vol.14, Issue 29 - Summer Year 2022]
  • Siahpoosh.Hossein تاثیر سازمان دهنده های گرافیکی ایجاد شده توسط مدرس، توسط فراگیر به صورت انفرادی و توسط فراگیران به صورت گروهی بر دانش واژگانی فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی [ Vol.14, Issue 29 - Summer Year 2022]