ا

  • اجتهادی.مصطفی ساخت‎گرایی و ارتباط‌گرایی در آموزش‎ الکترونیکی [ دوره7, شماره 28 - تابستان سال 1396]
  • احمدزاده پورناکی.رعنا مقایسه تأثیر آموزش الکترونیکی با روش سنتی بر یادگیری مهارت‌های زبان انگلیسی دانش‌آموزان [ دوره7, شماره 27 - بهار سال 1396]
  • اخبار.اسماعیل سازه‌های تبیین کننده نگرش هنرجویان کشاورزی نسبت به یادگیری الکترونیکی [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1395]
  • اشرفی سلیم کندی.فرشید بررسی تأثیر متغیرهای فردی، سازمانی و فرهنگی بر پذیرش فن‌آوری اطلاعات در میان دبیران در قالب الگویابی علّی [ دوره7, شماره 27 - بهار سال 1396]
  • اعلامی.فرنوش شناسایی عوامل کلیدی موفقیت مراکز یادگیری الکترونیکی دانشگاهی (مطالعه کیفی) [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]
  • اعیادی.نادر رابطه کنترل عواطف و تحمل پریشانی با استفاده آسیب‌زا از تلفن همراه در میان دانشجویان [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1395]
  • ایران نژاد.پریسا تأثیر آموزش محاسبه ذهنی ـ چرتکه ای بر مهارت حل مسأله ریاضی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1395]
  • ایمان زاده.علی مقایسه تأثیر آموزش الکترونیکی با روش سنتی بر یادگیری مهارت‌های زبان انگلیسی دانش‌آموزان [ دوره7, شماره 27 - بهار سال 1396]

ب

  • باقری مجد.روح اله طراحی الگوی آمادگی آموزش الکترونیکی در نظام آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد [ دوره7, شماره 28 - تابستان سال 1396]
  • باقری.حسین مقایسه سرمایه فکری معلمان مدارس هوشمند و عادی مقطع ابتدایی شهرستان ساری [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]
  • باقری.محسن تأثیر یادگیری سیار بر اساس الگوی طراحی آموزشی گانیه بر راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان [ دوره7, شماره 28 - تابستان سال 1396]
  • بزازی لمراسکی.مانا تأثیر آموزش محاسبه ذهنی ـ چرتکه ای بر مهارت حل مسأله ریاضی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1395]
  • بهنام مقدم.مریم اثربخشی چندرسانه‌ای آموزشی مطالعات اجتماعی بر پیشرفت تحصیلی و رشد مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان کم توان ذهنی [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1395]
  • بینات.کلثوم تأثیر بازی‎های رایانه‎ای بر سلامت روان دانش‎آموزان دوره متوسطه شهر گرگان [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1395]

پ

  • پورشهریار.حسین رابطه برداشت از مفهوم یادگیری با راهبردهای یادگیری در یادگیرندگان فضای مجازی و واقعی [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]
  • پیرانی.آرش رابطه کنترل عواطف و تحمل پریشانی با استفاده آسیب‌زا از تلفن همراه در میان دانشجویان [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1395]
  • پیرانی.ذبیح رابطه کنترل عواطف و تحمل پریشانی با استفاده آسیب‌زا از تلفن همراه در میان دانشجویان [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1395]

ت

  • تقوایی یزدی.مریم رابطه شبکه‎های اجتماعی با سلامت اجتماعی دانشجویان [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]
  • تقوایی.داوود رابطه کنترل عواطف و تحمل پریشانی با استفاده آسیب‌زا از تلفن همراه در میان دانشجویان [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1395]
  • تقی زاده قوام.زهرا شناسایی مؤلفه‌های سازنده آموزش‌های مجازی در دوره‌ متوسطه‌ شهرستان‌های استان تهران [ دوره7, شماره 27 - بهار سال 1396]

ج

  • جباری.کامران مقایسه تأثیر آموزش الکترونیکی با روش سنتی بر یادگیری مهارت‌های زبان انگلیسی دانش‌آموزان [ دوره7, شماره 27 - بهار سال 1396]
  • جهانیان.رمضان تأثیر آموزش محاسبه ذهنی ـ چرتکه ای بر مهارت حل مسأله ریاضی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1395]

چ

  • چیت ساز.چهره رابطه شبکه‎های اجتماعی با سلامت اجتماعی دانشجویان [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]

ح

  • حسین پور.محمد رابطه بین کاربست فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات و عملکرد انطباقی کارکنان با نقش میانجی‎گری توانمندسازی روا‌ن‌شناختی [ دوره7, شماره 27 - بهار سال 1396]
  • حسینی درونکلا.سیده زهرا رابطه فن‎آوری اطلاعات با مزیت رقابتی و ظرفیت مدیریت دانش [ دوره7, شماره 28 - تابستان سال 1396]
  • حمزه ئی.افسانه تأثیر یادگیری سیار بر اساس الگوی طراحی آموزشی گانیه بر راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان [ دوره7, شماره 28 - تابستان سال 1396]

خ

  • خراسانی.اباصلت شناسایی عوامل کلیدی موفقیت مراکز یادگیری الکترونیکی دانشگاهی (مطالعه کیفی) [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]
  • خورشیدی.عباس شناسایی مؤلفه‌های سازنده آموزش‌های مجازی در دوره‌ متوسطه‌ شهرستان‌های استان تهران [ دوره7, شماره 27 - بهار سال 1396]
  • خوشی.رقیه مقایسه سرمایه فکری معلمان مدارس هوشمند و عادی مقطع ابتدایی شهرستان ساری [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]

د

  • دازداری.مهناز شناسایی ابعاد فن‎آوری اطلاعات مؤثر بر ایجاد تصویر دانشگاهی مناسب [ دوره7, شماره 27 - بهار سال 1396]
  • داودی.رضا طراحی الگوی نقش شبکه‌های اجتماعی در ایجاد تحول اجتماعی جوانان [ دوره7, شماره 28 - تابستان سال 1396]
  • دایی زاده.حسین واکاوی مفهوم هوشمندسازی به منظور ارایه الگوی برنامه درسی مناسب جهت دوره ابتدایی ایران [ دوره7, شماره 28 - تابستان سال 1396]
  • درخشانی.سوران رابطه الگوهای ارتباطی خانواده، اعتیاد به اینترنت و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی شهر اهواز [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]

ر

  • رضایی کلانتری.مرضیه مقایسه سرمایه فکری معلمان مدارس هوشمند و عادی مقطع ابتدایی شهرستان ساری [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]

ز

  • زمانی مقدم.افسانه ارایه مدلی برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی آموزشگاهی [ دوره7, شماره 27 - بهار سال 1396]

س

  • ساعدی.نرگس تأثیر یادگیری الکترونیکی بر مهارت‌های ارتباطی دانشجویان [ دوره7, شماره 28 - تابستان سال 1396]
  • سعادتمند.زهره واکاوی مفهوم هوشمندسازی به منظور ارایه الگوی برنامه درسی مناسب جهت دوره ابتدایی ایران [ دوره7, شماره 28 - تابستان سال 1396]
  • سعدی پور.اسماعیل تأثیر یادگیری الکترونیکی بر مهارت‌های ارتباطی دانشجویان [ دوره7, شماره 28 - تابستان سال 1396]
  • سعیدی.یاسین نگرش معلمان نسبت به کاربرد تکنولوژی آموزشی در تدریس و رابطه آن با رضایت شغلی در مدارس هوشمند [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]
  • سلطانی فر.محمد طراحی الگوی نقش شبکه‌های اجتماعی در ایجاد تحول اجتماعی جوانان [ دوره7, شماره 28 - تابستان سال 1396]

ش

  • شعبانی.فاطمه نگرش معلمان نسبت به کاربرد تکنولوژی آموزشی در تدریس و رابطه آن با رضایت شغلی در مدارس هوشمند [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]
  • شفیع پور.فرهاد رابطه بین بهره‌گیری از فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس با عدالت و اعتماد آموزشی ادراک شده [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1395]
  • شمس.علی سازه‌های تبیین کننده نگرش هنرجویان کشاورزی نسبت به یادگیری الکترونیکی [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1395]
  • شیرزادکناری.سمیه شناسایی عوامل کلیدی موفقیت مراکز یادگیری الکترونیکی دانشگاهی (مطالعه کیفی) [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]

ص

  • صالحی عمران.ابراهیم نگرش معلمان نسبت به کاربرد تکنولوژی آموزشی در تدریس و رابطه آن با رضایت شغلی در مدارس هوشمند [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]
  • صالحی.کیوان بازنمایی چالش‎های آموزش مجازی در نظام آموزش عالی ایران: مطالعه‌ای با روش پدیدار شناسی [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]
  • صالحی.محمد رابطه فن‎آوری اطلاعات با مزیت رقابتی و ظرفیت مدیریت دانش [ دوره7, شماره 28 - تابستان سال 1396]
  • صدقی بوکانی.ناصر طراحی الگوی آمادگی آموزش الکترونیکی در نظام آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد [ دوره7, شماره 28 - تابستان سال 1396]
  • صدوقی.مجید رابطه استفاده مفرط از اینترنت با عملکرد تحصیلی دانشجویان: نقش واسطه‌ای استرس ادراک شده [ دوره7, شماره 27 - بهار سال 1396]
  • صفری.آمنه اثربخشی روش تدریس مبتنی بر نقشه‌های مفهومی بر ارتقاء باورهای هوشی و یادگیری خودتنظیم دانش‌آموزان [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]

ض

  • ضامنی.فرشیده بررسی نقش مدیریت منابع‌ انسانی الکترونیک بر اثربخشی‌ سازمانی در سازمان آموزش ‌و پرورش استان گلستان [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1395]
  • ضامنی.فرشیده شناسایی ابعاد فن‎آوری اطلاعات مؤثر بر ایجاد تصویر دانشگاهی مناسب [ دوره7, شماره 27 - بهار سال 1396]

ع

  • عباسی.فاطمه رابطه برداشت از مفهوم یادگیری با راهبردهای یادگیری در یادگیرندگان فضای مجازی و واقعی [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]
  • عباسی.مسلم رابطه کنترل عواطف و تحمل پریشانی با استفاده آسیب‌زا از تلفن همراه در میان دانشجویان [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1395]
  • عبدی.هدی رابطه الگوهای ارتباطی خانواده، اعتیاد به اینترنت و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی شهر اهواز [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]
  • عراقیه.علیرضا شناسایی مؤلفه‌های سازنده آموزش‌های مجازی در دوره‌ متوسطه‌ شهرستان‌های استان تهران [ دوره7, شماره 27 - بهار سال 1396]
  • عزیزی.کیوان اثربخشی روش تدریس مبتنی بر نقشه‌های مفهومی بر ارتقاء باورهای هوشی و یادگیری خودتنظیم دانش‌آموزان [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]
  • عفراوی.ساهره رابطه بین کاربست فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات و عملکرد انطباقی کارکنان با نقش میانجی‎گری توانمندسازی روا‌ن‌شناختی [ دوره7, شماره 27 - بهار سال 1396]
  • علی زاده.سیما بررسی تأثیر متغیرهای فردی، سازمانی و فرهنگی بر پذیرش فن‌آوری اطلاعات در میان دبیران در قالب الگویابی علّی [ دوره7, شماره 27 - بهار سال 1396]
  • عنایتی.ترانه شناسایی ابعاد فن‎آوری اطلاعات مؤثر بر ایجاد تصویر دانشگاهی مناسب [ دوره7, شماره 27 - بهار سال 1396]
  • عنایتی.ترانه تأثیر بازی‎های رایانه‎ای بر سلامت روان دانش‎آموزان دوره متوسطه شهر گرگان [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1395]

ف

  • فتح آبادی.جلیل رابطه برداشت از مفهوم یادگیری با راهبردهای یادگیری در یادگیرندگان فضای مجازی و واقعی [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]
  • فدایی.صمد بررسی نقش مدیریت منابع‌ انسانی الکترونیک بر اثربخشی‌ سازمانی در سازمان آموزش ‌و پرورش استان گلستان [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1395]
  • فرامرزی.زهره نگرش معلمان نسبت به کاربرد تکنولوژی آموزشی در تدریس و رابطه آن با رضایت شغلی در مدارس هوشمند [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]
  • فرهنگی.علی اکبر طراحی الگوی نقش شبکه‌های اجتماعی در ایجاد تحول اجتماعی جوانان [ دوره7, شماره 28 - تابستان سال 1396]
  • فلاح.وحید بررسی نقش مدیریت منابع‌ انسانی الکترونیک بر اثربخشی‌ سازمانی در سازمان آموزش ‌و پرورش استان گلستان [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1395]

ق

  • قاسمی کمیشانی.علیرضا رابطه فن‎آوری اطلاعات با مزیت رقابتی و ظرفیت مدیریت دانش [ دوره7, شماره 28 - تابستان سال 1396]
  • قدیمی فینی.طاهره رابطه بین بهره‌گیری از فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس با عدالت و اعتماد آموزشی ادراک شده [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1395]
  • قربانخانی.مهدی بازنمایی چالش‎های آموزش مجازی در نظام آموزش عالی ایران: مطالعه‌ای با روش پدیدار شناسی [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]
  • قشقایی زاده.نصراله رابطه بین کاربست فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات و عملکرد انطباقی کارکنان با نقش میانجی‎گری توانمندسازی روا‌ن‌شناختی [ دوره7, شماره 27 - بهار سال 1396]
  • قلاوندی.حسن بررسی تأثیر متغیرهای فردی، سازمانی و فرهنگی بر پذیرش فن‌آوری اطلاعات در میان دبیران در قالب الگویابی علّی [ دوره7, شماره 27 - بهار سال 1396]
  • قورچیان.نادرقلی ساخت‎گرایی و ارتباط‌گرایی در آموزش‎ الکترونیکی [ دوره7, شماره 28 - تابستان سال 1396]

ک

  • کاکوان.مجید واکاوی رابطه بین مؤلفه‌های اضطراب اجتماعی و اشتیاق به رایانه دانشجویان [ دوره7, شماره 27 - بهار سال 1396]
  • کشتی آرای.نرگس واکاوی مفهوم هوشمندسازی به منظور ارایه الگوی برنامه درسی مناسب جهت دوره ابتدایی ایران [ دوره7, شماره 28 - تابستان سال 1396]

م

  • محمد صالحی.زهرا رابطه استفاده مفرط از اینترنت با عملکرد تحصیلی دانشجویان: نقش واسطه‌ای استرس ادراک شده [ دوره7, شماره 27 - بهار سال 1396]
  • محمدلو.ابراهیم ارایه مدلی برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی آموزشگاهی [ دوره7, شماره 27 - بهار سال 1396]
  • محمدی گلینی.اسلام اثربخشی روش تدریس مبتنی بر نقشه‌های مفهومی بر ارتقاء باورهای هوشی و یادگیری خودتنظیم دانش‌آموزان [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]
  • معافی مدنی.سیده خدیجه واکاوی رابطه بین مؤلفه‌های اضطراب اجتماعی و اشتیاق به رایانه دانشجویان [ دوره7, شماره 27 - بهار سال 1396]
  • موسوی پور.سعید اثربخشی چندرسانه‌ای آموزشی مطالعات اجتماعی بر پیشرفت تحصیلی و رشد مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان کم توان ذهنی [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1395]
  • موسوی پور.سعید تأثیر یادگیری سیار بر اساس الگوی طراحی آموزشی گانیه بر راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان [ دوره7, شماره 28 - تابستان سال 1396]
  • موسوی.فرانک اثربخشی روش تدریس مبتنی بر نقشه‌های مفهومی بر ارتقاء باورهای هوشی و یادگیری خودتنظیم دانش‌آموزان [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]
  • میرزائی.نورالدین ساخت‎گرایی و ارتباط‌گرایی در آموزش‎ الکترونیکی [ دوره7, شماره 28 - تابستان سال 1396]

ن

  • نجفی.حسین رابطه بین ابعاد و شاخص‌های آموزش ترکیبی و کیفیت‌بخشی به یادگیری در دانشگاه پیام نور [ دوره7, شماره 28 - تابستان سال 1396]

و

  • واحدی.مجید شناسایی، تعیین روابط و سطح‌بندی عوامل مؤثر بر موفقیت یادگیری الکترونیکی در دانشگاه‌های پیام‌نور استان آذربایجان شرقی [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1395]

ه

  • همراه زاده.ملیکا مقایسه تأثیر آموزش الکترونیکی با روش سنتی بر یادگیری مهارت‌های زبان انگلیسی دانش‌آموزان [ دوره7, شماره 27 - بهار سال 1396]
  • هوشمندان مقدم فرد.زهرا سازه‌های تبیین کننده نگرش هنرجویان کشاورزی نسبت به یادگیری الکترونیکی [ دوره7, شماره 25 - پاییز سال 1395]

ی

  • یوسف پور.نسرین اثربخشی روش تدریس مبتنی بر نقشه‌های مفهومی بر ارتقاء باورهای هوشی و یادگیری خودتنظیم دانش‌آموزان [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]
  • یوسف پور.نسرین اثربخشی روش تدریس مبتنی بر نقشه‌های مفهومی بر ارتقاء باورهای هوشی و یادگیری خودتنظیم دانش‌آموزان [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1395]