آتشانی. علی
ارائه مدل ارتقای خلاقیت دانش آموزان با تاکید بر رویکرد یادگیری معکوس
[
دوره13,
شماره
4
- بهارسال
1403]
آتشانی. علی
ارائه مدل ارتقای خلاقیت دانشآموزان با تأکید بر رویکرد یادگیری معکوس
[
دوره13,
شماره
4
- بهارسال
1403]
آتشانی.علی
ارائه مدل ارتقای خلاقیت دانش آموزان با تاکید بر رویکرد یادگیری معکوس
[
دوره13,
شماره
4
- بهارسال
1403]
آتشانی.علی
ارائه مدل ارتقای خلاقیت دانشآموزان با تأکید بر رویکرد یادگیری معکوس
[
دوره13,
شماره
4
- بهارسال
1403]
آسایش.فرزاد
بررسی تأثیر ساختار تصمیمگیری و ویژگی کالاهای سوپرمارکتی بر تغییر رفتار خرید مصرفکننده از آفلاین به آنلاین با نقشهای میانجی پذیرش فناوری و نوگرایی مصرفکننده
[
دوره13,
شماره
3
- زمستانسال
1402]
آسایش.فرزاد
بررسی تأثیر ساختار تصمیمگیری و ویژگی کالاهای سوپرمارکتی بر تغییر رفتار خرید مصرفکننده از آفلاین به آنلاین با نقشهای میانجی پذیرش فناوری و نوگرایی مصرفکننده
[
دوره13,
شماره
3
- زمستانسال
1402]
آهنگرداودی.پژمان
بررسی تأثیر ساختار تصمیمگیری و ویژگی کالاهای سوپرمارکتی بر تغییر رفتار خرید مصرفکننده از آفلاین به آنلاین با نقشهای میانجی پذیرش فناوری و نوگرایی مصرفکننده
[
دوره13,
شماره
3
- زمستانسال
1402]
آهنگرداودی.پژمان
بررسی تأثیر ساختار تصمیمگیری و ویژگی کالاهای سوپرمارکتی بر تغییر رفتار خرید مصرفکننده از آفلاین به آنلاین با نقشهای میانجی پذیرش فناوری و نوگرایی مصرفکننده
[
دوره13,
شماره
3
- زمستانسال
1402]
آیینه وند.صادقه
ارتقای کیفیت زندگی زنان سرپرست خانوار بر اساس مولفه های بازاریابی اجتماعی
[
دوره13,
شماره
3
- زمستانسال
1402]
آیینه وند.صادقه
ارتقای کیفیت زندگی زنان سرپرست خانوار بر اساس مولفه های بازاریابی اجتماعی
[
دوره13,
شماره
3
- زمستانسال
1402]