آ

  • آتشانی. علی ارائه مدل ارتقای خلاقیت دانش آموزان با تاکید بر رویکرد یادگیری معکوس [ دوره13, شماره 4 - بهار سال 1403]
  • آتشانی. علی ارائه مدل ارتقای خلاقیت دانش‌آموزان با تأکید بر رویکرد یادگیری معکوس [ دوره13, شماره 4 - بهار سال 1403]
  • آتشانی.علی ارائه مدل ارتقای خلاقیت دانش آموزان با تاکید بر رویکرد یادگیری معکوس [ دوره13, شماره 4 - بهار سال 1403]
  • آتشانی.علی ارائه مدل ارتقای خلاقیت دانش‌آموزان با تأکید بر رویکرد یادگیری معکوس [ دوره13, شماره 4 - بهار سال 1403]
  • آسایش.فرزاد بررسی تأثیر ساختار تصمیم‌گیری و ویژگی‌ کالاهای سوپرمارکتی بر تغییر رفتار خرید مصرف‌کننده از آفلاین به آنلاین با نقش‌های میانجی پذیرش فناوری و نوگرایی مصرف‌کننده [ دوره13, شماره 3 - زمستان سال 1402]
  • آسایش.فرزاد بررسی تأثیر ساختار تصمیم‌گیری و ویژگی‌ کالاهای سوپرمارکتی بر تغییر رفتار خرید مصرف‌کننده از آفلاین به آنلاین با نقش‌های میانجی پذیرش فناوری و نوگرایی مصرف‌کننده [ دوره13, شماره 3 - زمستان سال 1402]
  • آهنگرداودی.پژمان بررسی تأثیر ساختار تصمیم‌گیری و ویژگی‌ کالاهای سوپرمارکتی بر تغییر رفتار خرید مصرف‌کننده از آفلاین به آنلاین با نقش‌های میانجی پذیرش فناوری و نوگرایی مصرف‌کننده [ دوره13, شماره 3 - زمستان سال 1402]
  • آهنگرداودی.پژمان بررسی تأثیر ساختار تصمیم‌گیری و ویژگی‌ کالاهای سوپرمارکتی بر تغییر رفتار خرید مصرف‌کننده از آفلاین به آنلاین با نقش‌های میانجی پذیرش فناوری و نوگرایی مصرف‌کننده [ دوره13, شماره 3 - زمستان سال 1402]
  • آیینه وند.صادقه ارتقای کیفیت زندگی زنان سرپرست خانوار بر اساس مولفه های بازاریابی اجتماعی [ دوره13, شماره 3 - زمستان سال 1402]
  • آیینه وند.صادقه ارتقای کیفیت زندگی زنان سرپرست خانوار بر اساس مولفه های بازاریابی اجتماعی [ دوره13, شماره 3 - زمستان سال 1402]