آ

  • آرایی.وحید بررسی ارتباط بین سیاست‌گذاری قابلیت‌ تحلیل بازاریابی کالاها و خدمات و ایجاد مزیت رقابتی پایدار مبتنی برپذیرش هوش مصنوعی شرکت‌های تولیدی [ دوره15, شماره 58 - بهار سال 1403]
  • آرین تبار.احمد ارائه مدل رفتاري تصميم¬هاي مالي معامله¬گران در بازار سرمايه ایران [ دوره15, شماره 61 - زمستان سال 1403]
  • آقایی میبدی.امید تحلیل طرف تقاضای نقدشوندگی اشتراکی در بازار بورس اوراق بهادار تهران: رویکرد غیرخطی خودرگرسیونی با وقفه‌های توزیعی NARDL [ دوره15, شماره 60 - پاییز سال 1403]