سعید نیا.حمید رضا
ارائه الگوی برندسازی شخصی افراد کارآفرین در راستای افزایش سودآوری صنعت خودرو کشور مبتنی بر نظریه دادهبنیاد
[
دوره19,
شماره
70
- بهارسال
1404]
سعیدی.حمید
ارائه الگوی برندسازی شخصی افراد کارآفرین در راستای افزایش سودآوری صنعت خودرو کشور مبتنی بر نظریه دادهبنیاد
[
دوره19,
شماره
70
- بهارسال
1404]
سیدهاشمی.فاطمه
بحران کووید 19 و تلاطم بازار سهام؛ رویکرد غیرخطی مارکوف سوئیچینگ در سطح صنایع
[
دوره19,
شماره
70
- بهارسال
1404]