س

  • سعید نیا.حمید رضا ارائه الگوی برندسازی شخصی افراد کارآفرین در راستای افزایش سودآوری صنعت خودرو کشور مبتنی بر نظریه داده‌بنیاد [ دوره19, شماره 70 - بهار سال 1404]
  • سعیدی.حمید ارائه الگوی برندسازی شخصی افراد کارآفرین در راستای افزایش سودآوری صنعت خودرو کشور مبتنی بر نظریه داده‌بنیاد [ دوره19, شماره 70 - بهار سال 1404]
  • سیدهاشمی.فاطمه بحران کووید 19 و تلاطم بازار سهام؛ رویکرد غیرخطی مارکوف سوئیچینگ در سطح صنایع [ دوره19, شماره 70 - بهار سال 1404]