ا

  • اسماعیلی.رضا رابطه بین فرهنگ سازمانی با بکار گیری روابط عمومی الکترونیک در سازمانهای فرهنگی شهر اصفهان [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1391]
  • اقاجانی.نوشین بررسی نقش اموزشی تلوزیون در اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان تهرانی [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1391]
  • امیر مظاهری.امیر مسعود نقش تبلیغات تلویزیونی در توسعه بانکداری الکترونیکی بانک تجارت [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1391]

ب

  • باالد.سید سجاد نقش تبلیغات تلویزیونی در توسعه بانکداری الکترونیکی بانک تجارت [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1391]
  • ببران.صدیقه بررسی نقش و کارکرد مطبوعات زرتشتی ایران در همگرایی ملی [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1391]
  • ببران.صدیقه بررسی میزان رعایت معیار ها و اصول اخلاق رسانه ای حرفه ای در برنامه 90 از دیدگاه روزنامه نگاران ورزشی و متخصصان ورزش ورسانه [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1391]
  • ببران.صدیقه بررسی تطبیقی شاخص‌های اثربخشی مدیریت در مؤسسه فرهنگی – مطبوعاتی اطلاعات [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1391]

ج

  • جعفری.علی بازتاب هویت ملی و هویت قومی در مطبوعات محلی [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1391]

ح

  • حیدری.اکبر بازتاب هویت ملی و هویت قومی در مطبوعات محلی [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1391]

د

  • دادگران.سید محمد رویکرد نشانه‌شناختی به تحلیل ارتباطات درون فردی در فیلم «زندگیِ دوگانة ورونیک» [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1391]
  • دادگران.سید محمد تحلیل محتوی تبلیغات تجاری رادیو جوان با تاکید بر ارزش های فرهنگی و اجتماعی در زمستان 1389 [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1391]
  • دادگران.سید محمد موانع و مشکلات روزنامه نگاری در فضای سایبر [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1391]
  • درزیان رستمی.حسن بررسی تطبیقی مطالب انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روزنامه کیهان و اعتماد [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1391]
  • دولت پور.الهام بررسی نقش اموزشی تلوزیون در اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان تهرانی [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1391]

ر

  • رسولی.محمد رضا نقش رسانه ها در نهادینه کردن فرهنگ مدیریت مصرف برق [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1391]
  • رسولی.محمد رضا بررسی رابطه انعکاس رسانه ای فوتبال با محبوبیت ان در بین هواداران تیم استقلال و پرسپولیس [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1391]
  • رسولی.محمد رضا بررسی میزان تاثیر صفحات نیازمندی های مطبوعات بر جلب اعتماد مخاطبان [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1391]

س

  • ساروخانی.باقر اینترنت و هویت ملی در میان کاربران [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1391]

ص

  • صالحیان.علیرضا بررسی ساختار و محتوی مطالب روزنامه های کثیر الانتشار ایران ،کیهان،اعتماد و شرق در شش ماهه دوم سال 1390 در ارتباط با پلیس [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1391]
  • صفایی.داود تحلیل محتوی اخبار اجتماعی روزنامه های ایران و افتاب یزد از دیدگاه رعایت اصول حرفه ای در خبر نویسی [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1391]

ع

  • عقیلی.سید وحید تبیین نقش هویت ملی در توسعۀ ارتباطات [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1391]
  • عقیلی.سید وحید بازتاب مسائل مربوط به تصادف های رانندگی در مطبوعات سراسری(تحلیل محتویروزنامه های ایران-همشهری-جام جم-شرق در سه ماه تابستان89) [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1391]

ف

  • فرقانی.محمد مهدی نقش رادیو و تلوزیون در تقویت سرمایه اجتماعی در بین جوانان شهر تهران [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1391]

ک

  • کریمی.بهزاد نقش رادیو و تلوزیون در تقویت سرمایه اجتماعی در بین جوانان شهر تهران [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1391]

م

  • مجیدی قهرودی.نسیم بررسی میزان استفاده از پادکست و وودکستینگ در تبلیغات اینتر نتی(تجاری-بازرگانی)از دیدگاه مدیران شرکت های تبلیغاتی [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1391]
  • میر فخرایی.تژا بازنمایی ارزش ها و هنجارهای اجتماعی در فیلم های پر فروش دهه هشتاد سینمای ایران [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1391]
  • میر فخرایی.تژا چگونگی بازنمایی جنبش های مردمی کشور های اسلامی در اخبار شبکه خبر [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1391]

ی

  • یوسفی.مریم بررسی نقش تلوزیون بر تغییر رفتار نوجوانان از دیدگاه دانشجویان ارشد ارتباطات [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1391]