ا

  • احمدی چهره برق.سیاوش الگوی بازاریابی سبز مبتنی بر توسعه پایدار: رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • اخوان ژیان.زینب شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر چابکی زنجیره تأمین [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • امیدی.فریدون تدوین مدل باندلینگ محصولات کشاورزی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • امینی.محمد تقی طراحی و تبیین الگوی سیاست گذاری برای انطباق با شرایط نامطمئن محیطی در صنعت لوازم خانگی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • ایران زاده.سلیمان شناسایی ابعاد مختلف تخلف برند در صنعت بانکداری ایران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • ایمان خان.نیلوفر بررسی فراترکیب نقش نوآوری بر مزیت رقابتی شرکت‌های دانش‌بنیان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

آ

  • آزادی ریکنده.حمید ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • آقاسی.سعید طراحی مدل ارتباطات دیجیتال بازاریابی در صنعت تله‌کام با رویکرد آمیخته اکتشافی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ب

  • باقرزاده.محمدرضا بررسی عوامل موثر بر توسعه عملکرد روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت استراتژیک [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

پ

  • پاپی.عباس تدوین مدل باندلینگ محصولات کشاورزی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

ح

  • حدادی.محمدحسن بررسی تاثیر رفتار کارآفرینانه بر کارآفرینی درون سازمانی در شرکت تکدانه مرند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • حکیم پور.حسین طراحی مدل توسعه نگرش به برند ایرانی در صنعت لوازم خانگی با تاکید بر ارزش های ملی و باورهای دینی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]

خ

  • خادمی.سید موسی طراحی و تبیین الگوی سیاست گذاری برای انطباق با شرایط نامطمئن محیطی در صنعت لوازم خانگی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • خدامی.سهیلا اولویت‌بندی ابعاد و مؤلفه‌های کا‌رآفرینی‌اخلاقی از منظر ارزش‌های اسلامی با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکه‌ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

ر

  • رحیمیان.مهرداد فراتحلیل رابطه ارزش ویژه برند بر وفاداری ورزشکاران ایرانی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • رضاشاطری.عباس اولویت‌بندی ابعاد و مؤلفه‌های کا‌رآفرینی‌اخلاقی از منظر ارزش‌های اسلامی با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکه‌ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • رضوانی.مجتبی بررسی عوامل موثر بر توسعه عملکرد روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت استراتژیک [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

ز

  • زرین جوی الوار.سهیلا تدوین مدل باندلینگ محصولات کشاورزی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • زرین نگار.ندا شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر چابکی زنجیره تأمین [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • زنگنه.امید طراحی مدل توسعه نگرش به برند ایرانی در صنعت لوازم خانگی با تاکید بر ارزش های ملی و باورهای دینی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]

س

  • سعیدی.پرویز اولویت‌بندی ابعاد و مؤلفه‌های کا‌رآفرینی‌اخلاقی از منظر ارزش‌های اسلامی با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکه‌ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

ش

  • شهبازی.غلامرضا شناسایی ابعاد مختلف تخلف برند در صنعت بانکداری ایران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

ص

  • صبوری نیا.میرزاعلی بررسی تاثیر رفتار کارآفرینانه بر کارآفرینی درون سازمانی در شرکت تکدانه مرند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

ط

  • طاهری کیا.فرید الگوی بازاریابی سبز مبتنی بر توسعه پایدار: رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ظ

  • ظریف.ظریف طراحی و تبیین الگوی سیاست گذاری برای انطباق با شرایط نامطمئن محیطی در صنعت لوازم خانگی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ع

  • عسگر نژاد.باقر شناسایی ابعاد مختلف تخلف برند در صنعت بانکداری ایران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

ف

  • فرهادی کوتنایی.علیرضا ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • فلاح.علی بررسی عوامل موثر بر توسعه عملکرد روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت استراتژیک [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

ق

  • قارداشی.بهمن فراتحلیل رابطه ارزش ویژه برند بر وفاداری ورزشکاران ایرانی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

ل

  • لطفی زاده.فرشته الگوی بازاریابی سبز مبتنی بر توسعه پایدار: رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]

م

  • متانی.مهرداد بررسی عوامل موثر بر توسعه عملکرد روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت استراتژیک [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • محمودزاده واشان.مهدی طراحی مدل توسعه نگرش به برند ایرانی در صنعت لوازم خانگی با تاکید بر ارزش های ملی و باورهای دینی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مختارپور.مهرداد الگوی بازاریابی سبز مبتنی بر توسعه پایدار: رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مرزی علمداری.جبرئیل بررسی تاثیر رفتار کارآفرینانه بر کارآفرینی درون سازمانی در شرکت تکدانه مرند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • مشایخ.محمد رضا طراحی و تبیین الگوی سیاست گذاری برای انطباق با شرایط نامطمئن محیطی در صنعت لوازم خانگی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مولادوست.کیومرث شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر چابکی زنجیره تأمین [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • مهرارا.اسدالله ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مهری. کاظم فراتحلیل رابطه ارزش ویژه برند بر وفاداری ورزشکاران ایرانی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

ن

  • نجفی.محسن شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر چابکی زنجیره تأمین [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

و

  • واردی.شایسته ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]