فهرست مقالات بهرام رنجبریان مقاله 1 - بررسی تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه نام تجاری بهرام رنجبریان ادریس محمودی افشین قاسمی مدیریت بازاریابی , شماره 18 , سال 8 , بهار 1392 مقاله 2 - شناسایی ابعاد ارزش ویژه برند مقصد گردشگری 20.1001.1.66972251.1393.7.1.2.5 بهرام رنجبریان محمد غفاری نگرش های نو در جغرافیای انسانی , شماره 5 , سال 7 , زمستان 1393 مقاله 3 - شناسایی ابعاد ارزش ویژه برند مقصد گردشگری 20.1001.1.66972251.1393.7.1.2.5 بهرام رنجبریان محمد غفاری فصلنامه علمی و پژوهشی نگرش های نو در جغرافیای انسانی , شماره 5 , سال 7 , زمستان 1393 مقاله 4 - بخشبندی بازار گردشگری داخلی شهر اصفهان بر اساس انگیزههای سفر به عنوان ابزاری برای مدیریت گردشگری شهری بهرام رنجبریان محمد غفاری سعید فتحی علوم اجتماعی , شماره 2 , سال 8 , تابستان 1393