فهرست مقالات اسماعیل شاه طهماسبی


  • مقاله

    1 - راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری؛ محصولات لپ تاپ، گوشی همراه و خودرو
    مدیریت بازاریابی , شماره 4 , سال 1 , پاییز 1397
    مشارکت در برند می تواند علامت خاصی برای مشتریان باشد که در تحقیقات کنونی و بخصوص محصولات راهبردی چون خوردرو کمتر به آن توجه شده است. این تحقیق با هدف تحلیل نگرش و انتظارات مشتری از مشارکت برند در ابعاد مهمی چون قیمت گذاری، مسئولیت، شهرت و انتخاب برند انجام گردیده است. د چکیده کامل
    مشارکت در برند می تواند علامت خاصی برای مشتریان باشد که در تحقیقات کنونی و بخصوص محصولات راهبردی چون خوردرو کمتر به آن توجه شده است. این تحقیق با هدف تحلیل نگرش و انتظارات مشتری از مشارکت برند در ابعاد مهمی چون قیمت گذاری، مسئولیت، شهرت و انتخاب برند انجام گردیده است. در این تحقیق از روش توصیفی تحلیلی و ابزار پرسشنامه ای استفاده شد. جامعه آماری تحقیق دانشجویان مدیریت و صنایع دانشگاه های سراسری تهران بوده اند که تعداد نمونه 370 نفر می باشد. نوآوری خاص تحقیق نیز در بررسی نحوه نام گذاری برند برای محصولات با برند مشترک بوده است. روایی محتوای پرسشنامه به صورت صوری بررسی شد و ضریب آلفا کرونباخ برای پایایی 822/0 بوده است. به عنوان نتیجه می توان گفت یکی از روش های تقویت برند در میان مشتریان برای برندهای همکار و برای به نمایش گذاشتن قدرت کارکردی و کیفیتی تولیدات برای برندهای اصلی، استفاده از محصولات با برند مشترک می-باشد. در حال حاضر مشارکت در محصول گوشی همراه از بعد تناسب، تکمیل کنندگی و عقلایی بودن بسیار مناسب است. همچنین شهرت بیشتر مهمترین دلیل برای انتخاب برند به عنوان برند اصلی است. از سوی دیگر، در برندگذاری توجه به مشخص بودن شرکت‌های مشارکت کننده در نام محصول مشترک، بشدت تاکید می گردد. پرونده مقاله

  • مقاله

    2 - راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری؛ محصولات لپ تاپ، گوشی همراه و خودرو
    مدیریت بازاریابی , شماره 28 , سال 10 , پاییز 1394
    مشارکت در برند می تواند علامت خاصی برای مشتریان باشد که در تحقیقات کنونی و به خصوص محصولات راهبردی چون خوردرو کمتر به آن توجه شده است. این تحقیق با هدف تحلیل نگرش و انتظارات مشتری از مشارکت برند در ابعاد مهمی چون قیمت گذاری، مسئولیت، شهرت و انتخاب برند انجام گردیده ا چکیده کامل
    مشارکت در برند می تواند علامت خاصی برای مشتریان باشد که در تحقیقات کنونی و به خصوص محصولات راهبردی چون خوردرو کمتر به آن توجه شده است. این تحقیق با هدف تحلیل نگرش و انتظارات مشتری از مشارکت برند در ابعاد مهمی چون قیمت گذاری، مسئولیت، شهرت و انتخاب برند انجام گردیده است. در این تحقیق از روش توصیفی تحلیلی و ابزار پرسشنامه ای استفاده شد. جامعه آماری تحقیق دانشجویان مدیریت و صنایع دانشگاه های سراسری تهران بوده اند که تعداد نمونه 370 نفر می باشد. نوآوری خاص تحقیق نیز در بررسی نحوه نام گذاری برند برای محصولات با برند مشترک بوده است. روایی محتوای پرسشنامه به صورت صوری بررسی شد و ضریب آلفا کرونباخ برای پایایی 0.822 بوده است. به عنوان نتیجه می توان گفت یکی از روش های تقویت برند در میان مشتریان برای برندهای همکار و برای به نمایش گذاشتن قدرت کارکردی و کیفیتی تولیدات برای برندهای اصلی، استفاده از محصولات با برند مشترک می باشد. در حال حاضر مشارکت در محصول گوشی همراه از بعد تناسب، تکمیل کنندگی و عقلایی بودن بسیار مناسب است. همچنین شهرت بیشتر مهم ترین دلیل برای انتخاب برند به عنوان برند اصلی است. از سوی دیگر، در برندگذاری توجه به مشخص بودن شرکت های مشارکت کننده در نام محصول مشترک، به شدت تاکید می گردد. پرونده مقاله