فهرست مقالات مهرزاد کاری


  • مقاله

    1 - تحقیقی در مورد عملکرد چند رنگ مختلف در آگهی اینترنتی و رنگ پس زمینه صفحات وب در شرایط معین
    مدیریت بازاریابی , شماره 1 , سال 1 , پاییز 1385
    پژوهش حاضر به احتمال قوی برای نخستین بار در ایران کوشش نموده است تا گوش های از هزارتویعوامل موثر بر رفتار مصرف کننده ایرانی را در پرتو طراحی و ب سایت و بازاریابی الکترونیکی بنمایاند، تاشاید دیباچه ای باشد بر پژوهش های بعدی در راستای شناسایی هر چه بیشتر عوامل تاثیرگذار؛ چکیده کامل
    پژوهش حاضر به احتمال قوی برای نخستین بار در ایران کوشش نموده است تا گوش های از هزارتویعوامل موثر بر رفتار مصرف کننده ایرانی را در پرتو طراحی و ب سایت و بازاریابی الکترونیکی بنمایاند، تاشاید دیباچه ای باشد بر پژوهش های بعدی در راستای شناسایی هر چه بیشتر عوامل تاثیرگذار؛ و امیداست اول گام باشد، در راهی که ما را به سوی مد لهای پیش بینی رفتار مصرف کنندگان برخط در ایرانهدایت می نماید، تا شرکت ها بتوانند با استفاده از آنها شالود های استوار و پایا برای کسب وکار اینترنتیخود تدارک ببینند. نتیجه این تحقیق که با تجزیه و تحلیل داد ههای حاصل از ثبت فعالیت های بینندگاناینترنتی به دست آمده، نشان م یدهد که چگونه انتخاب رنگ ممکن است بتواند رفتار مصرف کننده اینترنتی را تحت تاثیر قرار دهد. رنگ پس زمینه صفحات و رنگ مورد استفاده در طراحی آگهی های بنری مواردی هستند که در این رابطه مورد بررسی قرار گرفت هاند. پرونده مقاله