فهرست مقالات سید شهاب موسوی


  • مقاله

    1 - تاثیر ابعاد جو سازمانی بر تحقق قول برند (مطالعه موردی: بانک مسکن)
    مدیریت بازاریابی , شماره 22 , سال 9 , بهار 1393
    وفاداری مشتریان به یک برند، به اعتمادی که آن ها از آن برند پیدا می کنند وابسته است. حال اعتماد مشتریان به برند خود نیز از برآورده شدن قول ها و وعده هایی که صاحبان برند می دهند تاثیر می پذیرد. با توجه به اهمیت این موضوع این پژوهش به بررسی تاثیر جو سازمانی بر تحقق قول برن چکیده کامل
    وفاداری مشتریان به یک برند، به اعتمادی که آن ها از آن برند پیدا می کنند وابسته است. حال اعتماد مشتریان به برند خود نیز از برآورده شدن قول ها و وعده هایی که صاحبان برند می دهند تاثیر می پذیرد. با توجه به اهمیت این موضوع این پژوهش به بررسی تاثیر جو سازمانی بر تحقق قول برند می پردازد. هدف از این پژوهش شناسایی متغیرهای تاثیرگذار جو سازمانی بر تحقق وعده هایی است که صاحبان برند به مشتریان خود می دهند. جامعه آماری این پژوهش را کارمندان بانک مسکن استان البرز تشکیل می دهند که به صورت تصادفی از بین آن ها افرادی به عنوان نمونه آماری انتخاب شده است. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه های استاندارد موجود استفاده شده است. تجزیه و تحلیل این داده ها نیز از طریق آزمون همبستگی اسپیرمن و رگرسیون چندگانه صورت پذیرفته است. نتایج تحقیق نشان می دهد تعهد سازمانی، میزان پاداش دریافتی کارکنان، کار گروهی در سازمان، ساختار سازمانی و ارتباطات سازمانی با تحقق وعده های برند رابطه معناداری دارند و از این بین سه متغیر تعهد سازمانی، میزان پاداش دریافتی و ارتباطات سازمانی معیار ورود به معادله رگرسیون تحقق قول برند را دارند که می توانند بر روی این متغیر به طور مستقیم تاثیر بگذارند. پرونده مقاله

  • مقاله

    2 - شناسایی عوامل موثر بر ارتقا برند ملی در صنعت خودرو با رویکرد اقتصادی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 62 , سال 16 , تابستان 1403

    هدف پژوهش حاضر این است که به شناسایی متغیرهای تاثیرگذار بر ارتقا برند ملی در صنعت خودرو با رویکرد اقتصادی با بهره‌گیری از روش گرندد تئوری بپردازد. پژوهش حاضر به روش کیفی (تحلیل محتوای کیفی) و آنالیز دلفی فازی صورت گرفته است. در نهایت با بهره‌گیری از تحلیل د چکیده کامل

    هدف پژوهش حاضر این است که به شناسایی متغیرهای تاثیرگذار بر ارتقا برند ملی در صنعت خودرو با رویکرد اقتصادی با بهره‌گیری از روش گرندد تئوری بپردازد. پژوهش حاضر به روش کیفی (تحلیل محتوای کیفی) و آنالیز دلفی فازی صورت گرفته است. در نهایت با بهره‌گیری از تحلیل دلفی فازی عوامل استخراج شده از مصاحبه با خبرگان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و مدل نهایی کیفی طراحی گردید. براساس تجزیه و تحلیل دلفی فازی در بین مولفه‌ها: انتخاب بهترین استراتژی انتقال تکنولوژی به صرفه و اقتصادی در جهت ارتقا برندسازی ملی در صنعت خودرو در راستای توسعه اقتصادی با عدد کریپس (917/0)، در نظر گرفتن عوامل کلیدی اقتصادی درکشور در جهت ارتقا برندسازی ملی در صنعت خودرو با عدد کریپس (903/0)، بیشترین میزان از نظر خبرگان در مجموع این مولفه‌ها دارا می‌باشند. در نهایت 34 مولفه و 88 شاخص تأیید شده که در غالب عوامل علی یا پیش شرط، عوامل مداخله‌گر، عوامل بسترساز، راهبردها و پیامدها شناسایی شدند.

    پرونده مقاله