فهرست مقالات محبوبه زارع زاده مهریزی مقاله 1 - بررسی تأثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی محبوبه زارع زاده مهریزی محمد میرمحمدی صدرآبادی اکرم اقبالی مدیریت بازاریابی , شماره 4 , سال 1 , پاییز 1397 مقاله 2 - بررسی تاثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی محبوبه زارع زاده مهریزی محمد میرمحمدی صدرآبادی مدیریت بازاریابی , شماره 27 , سال 10 , تابستان 1394