فهرست مقالات فرانک خدایاری


  • مقاله

    1 - شناسایی و بررسی نقش عوامل اجتماعی موثر بر شهرت سازمانی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق با استفاده از روش فرایند تحلیل سلسله‌مراتبی (AHP)
    نشريه روانشناسی اجتماعی , شماره 1 , سال 5 , بهار 1397
    شهرت سازمانی نشان‌دهنده ارزش روابط عمومی در سازمان است که یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین موضوعات در پیشرفت سازمانی محسوب می‌شود. این پژوهش با هدف شناسایی و بررسی نقش عوامل اجتماعی موثر بر شهرت سازمانی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد. در یک مطالعه توصیفی - تحلیلی از م چکیده کامل
    شهرت سازمانی نشان‌دهنده ارزش روابط عمومی در سازمان است که یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین موضوعات در پیشرفت سازمانی محسوب می‌شود. این پژوهش با هدف شناسایی و بررسی نقش عوامل اجتماعی موثر بر شهرت سازمانی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد. در یک مطالعه توصیفی - تحلیلی از میان کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق در سال 1395، تعداد 113 نفر با روش نمونه‌گیری طبقه‌ای انتخاب شدند. داده‌ها با پرسشنامه‌های عوامل اجتماعی و شهرت سازمانی جمع‌آوری و با روش‌های مقایسه زوجی و فرایند تحلیل سلسله‌مراتبی (AHP) تحلیل شدند. نتایج نشان داد که به‌ترتیب تخصص، قابلیت اعتماد، خوش‌نامی، مدیریت سازمانی، عملکرد مالی و مسئولیت‌پذیری سازمانی به‌عنوان عوامل موثر بر شهرت سازمانی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شناسایی شدند و این عوامل نقش معنی‌داری در شهرت سازمانی آنان داشتند (05/0P<). با توجه به نتایج برای بهبود شهرت سازمانی می‌توان به‌ترتیب میزان تخصص، قابلیت اعتماد، خوش‌نامی، مدیریت سازمانی، عملکرد مالی و مسئولیت‌پذیری سازمانی را از طریق کارگاه‌های آموزشی ارتقاء بخشید. پرونده مقاله