فهرست مقالات پیمان ولی پور مقاله 1 - نقش جذابیت نام تجاری در پذیرش نام تجاری از طرف مشتری (مطالعه موردی در شعب فروش برند نساجی بروجرد) پیمان ولی پور مریم سیاری مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , شماره 4 , سال 1 , پاییز 1401 مقاله 2 - تاثیر فعالیتهای رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند کالای خواب نساجی بروجرد پیمان ولی پور پروین رحمانپور مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , شماره 5 , سال 1 , زمستان 1401 مقاله 3 - تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری، آگاهی از برند و کیفیت درک شده سیده عالمه حسینی پیمان ولی پور مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , شماره 2 , سال 2 , تابستان 1402 مقاله 4 - خلق ارزش ویژه برند به وسیله ارزیابی راهبردهای بازاریابی شبکههای اجتماعی فریبا رحمتی پیمان ولی پور مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , شماره 7 , سال 2 , زمستان 1402