فهرست مقالات اسداله کردناییج مقاله 1 - تأثیر بازاریابی معرف بر قصد خرید مشتریان: بررسی نقش میانجی اعتماد مشتری و تعدیلگری درگیری ذهنی و ادراک مشتری (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی) 10.30495/jomm.2022.63707.1877 مائده معصومی اسدالله کردناییج اصغر مشبکی مدیریت بازاریابی , شماره 55 , سال 17 , تابستان 1401 مقاله 2 - تبیین ابعاد فرهنگ بازار و فرهنگ فروشنده در شهر تهران وحید صداقت آهنگری حسین زاده سید حمید خداداد حسینی اسدا... کردناییج منصوره لولاآور مدیریت فرهنگی , شماره 41 , سال 12 , پاییز 1397 مقاله 3 - مدل سطح بندی عوامل موثر بر به کارگیری راهبرد سرمایه گذاری مخاطره آمیز شرکتی با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM) حسین غضنفری سید حمید خداداد حسینی اسدالله کرد نائیج عادل آذر دانش سرمایهگذاری , شماره 4 , سال 8 , پاییز 1398 مقاله 4 - مدیریت راهبردی پرتفولیوی کسب وکارها شکل گیری دوسوتوانی در سطح شرکتهای هلدینگ 20.1001.1.22285067.1396.23.65.1.2 محمد طالاری سیدحمید خداداد حسینی اسداله کردنائیج عادل آذر پژوهش های مدیریت راهبردی , شماره 2 , سال 23 , تابستان 1396 مقاله 5 - شناسایی و مفهوم پردازی قابلیتهای پویا به منظور سازگاری مدل کسبوکار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات 20.1001.1.22285067.1399.26.77.1.7 آرمان دیلمی عضدی سیدحمید خداداد حسینی اسداله کردنائیج اصغر مشبکی پژوهش های مدیریت راهبردی , شماره 2 , سال 26 , تابستان 1399 مقاله 6 - مدل رهبری مشارکتی استراتژیک در شرکت های دانش بنیان تولیدی 20.1001.1.22285067.1399.26.79.5.5 امیر نیک کار محمد حقیقی محمد علی شاه حسینی اسداله کردنائیج پژوهش های مدیریت راهبردی , شماره 5 , سال 26 , زمستان 1399 مقاله 7 - ارائه الگوی توسعه گردشگری مبتنی بر نقش رسانه با بکارگیری رویکرد فراترکیب 10.30495/jzpm.2021.28423.3935 فاطمه حاج محمد اسدالله کردنائیج حمیدرضا یزدانی محمد میره ای برنامه ریزی منطقه ای , شماره 49 , سال 13 , بهار 1402