فهرست مقالات علی رحیمی مقاله 1 - تحلیل عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصدهای گردشگری روستایی (مورد مطالعه: روستای هدف گردشگری قلات در شیراز) 20.1001.1.25385968.1401.17.4.11.7 علی رحیمی محمد رضا رضوانی محمدامین خراسانی مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی , شماره 5 , سال 17 , زمستان 1401 مقاله 2 - الگویابی روابط ساختاری بین ارزش ویژه برند یک مقصد گردشگری با شخصیت برند آن؛ مورد مطالعه: شهرستان مرزی جلفا در استان آذربایجان شرقی 10.30495/jzpm.2022.30209.4083 عادل ساریخانی ساریخان بیگلو محمدرضا رضایی علی رحیمی برنامه ریزی منطقه ای , مقالات زودآیند