فهرست مقالات سوده سلیمی


  • مقاله

    1 - بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری در شکل گیری برند رستوران های زنجیره ای
    مدیریت توسعه و تحول , شماره 4 , سال 6 , پاییز 1393
    در سال های اخیر، محققان، مفهوم ارزش ویژه مشتری را به عنوان معیار کلی موفقیت در بازاریابی، پیشنهاد کرده اند. صنعت رستوران های زنجیره ای نیز در این رابطه، مستثنا نمی باشد. مدل های مختلفی در زمینه ارزش ویژه مشتری وجود دارد که ارزش ویژه رابطه، ارزش کسب شده و ارزش ویژه برند چکیده کامل
    در سال های اخیر، محققان، مفهوم ارزش ویژه مشتری را به عنوان معیار کلی موفقیت در بازاریابی، پیشنهاد کرده اند. صنعت رستوران های زنجیره ای نیز در این رابطه، مستثنا نمی باشد. مدل های مختلفی در زمینه ارزش ویژه مشتری وجود دارد که ارزش ویژه رابطه، ارزش کسب شده و ارزش ویژه برند سه محرک اصلی آن می باشند که هدف این پژوهش بررسی تاثیر محرک های ارزش ویژه مشتری بر شکل گیری برند رستوران های زنجیره ای می باشد. پژوهش حاضر، پژوهشی کاربردی است. جامعه آماری آن مشتریان رستوران زنجیره ای آیدا در شهر کرج می باشد که از میان نمونه ای 384 نفره به روش تصادفی طبقه ای انتخاب گردیده اند. ابزار پژوهش پرسشنامه ای با 29 سوال است که توسط هیون در سال 2009 تهیه شده و توسط نرم افزار LISREL با استفاده از تکنیک مدل یابی معادلات ساختاری به آزمون شش فرضیه پژوهش پرداخته شده است. نتایج پژوهش نشان می دهد که ارزش ویژه برند، ارزش ویژه رابطه و ارزش کسب شده بر ارزش ویژه مشتری در تشکیل برند رستوران های زنجیره ایتاثیر دارد و همچنین مشاهده شد که ارزش ویژه برند و ارزش کسب شده بر ارزش ویژه رابطه تاثیرگذار می باشند پرونده مقاله