فهرست مقالات Mehdi Karimi zand


  • مقاله

    1 - Designing and Validating a New Integrated Digital Marketing Model
    Journal of System Management , شماره 1 , سال 8 , زمستان 2022
    This research aims to design an integrated model for digital marketing based on marketing intelligence and validate the model in the ISACO Company. The research uses a mixed-methods descriptive survey design. In the qualitative phase, the model and nine theoretical hypo چکیده کامل
    This research aims to design an integrated model for digital marketing based on marketing intelligence and validate the model in the ISACO Company. The research uses a mixed-methods descriptive survey design. In the qualitative phase, the model and nine theoretical hypotheses were proposed using grounded theory and a semi-structured questionnaire. Fourteen academic experts and managers in the area of marketing and sales were interviewed until theoretical saturation was achieved. Then, the model and proposed hypotheses were validated using the quantitative method of structural equation modeling. A questionnaire rated by the Likert scale was distributed among 340 active employees in the relevant areas to the research topic with at least a Bachelor’s degree chosen by the convenience sampling method in the ISACO Company and affiliated companies. The structural model and hypotheses related to causal factors, core category, contextual factors, strategies, and consequences (except the moderating role of environmental factors) were validated by the research findings. پرونده مقاله

  • مقاله

    2 - اعتبارسنجی بازاریابی دیجیتال مبتنی بر هوش بازاریابی در شرکت ایساکو
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 1 , سال 14 , بهار 1401
    در سال‌های اخیر، رشد رسانه‌های اجتماعی و افزایش استفاده از آن‎ها توسط مشتریان، باعث شده رسانه‌ها به یک ابزار برای ارتباط شرکت با مصرف‎کنندگان تبدیل شوند. هدف این پژوهش اعتبارسنجی بازاریابی دیجیتال مبتنی بر هوش بازاریابی در شرکت ایساکو می‎باشد. پژوهش حاضر کمی چکیده کامل
    در سال‌های اخیر، رشد رسانه‌های اجتماعی و افزایش استفاده از آن‎ها توسط مشتریان، باعث شده رسانه‌ها به یک ابزار برای ارتباط شرکت با مصرف‎کنندگان تبدیل شوند. هدف این پژوهش اعتبارسنجی بازاریابی دیجیتال مبتنی بر هوش بازاریابی در شرکت ایساکو می‎باشد. پژوهش حاضر کمی و به روش توصیفی-کاربردی است. جامعه آماری، شامل کلیه کارکنان شرکت ایساکو و سایر شرکت‌های وابسته در حوزه بازاریابی و فروش بود. نمونه آماری بر اساس قواعد موجود در روش معادلات ساختاری به تعداد 340 نفر به روش در دسترس تصادفی انتخاب گردید. بر طبق یافته های پژوهش تمامی همبستگی ها مقادیری کمتر از 8/0 داشتند، بنابراین وجود رابطه خطی مشترک چندگانه بین متغیرها رد می شود. مقدار متوسط واریانس استخراج برای متغیرهای این تحقیق بین 0.7759 و 0.5098 است که از مقدار حداقلی 0.5 بیشتر است. یافته ها نشان داد بازاریابی دیجیتال بر هوش بازاریابی تأثیر معناداری دارد. ضریب مسیر متغیرهای بازاریابی دیجیتال و هوش بازاریابی به مقدار 0.784 و آماره تی به مقدار 12.254 می باشد و لذا مدل بازاریابی دیجیتال مبتنی بر هوش بازاریابی از اعتبار لازم برخوردار است. شاخص GOF برای برازش مدل کلی با مقدار 39/0 نشان‌دهنده برازش قوی مدل و اعتبار می‌باشد. پرونده مقاله