فهرست مقالات محمد خیر مقاله 1 - مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانشآموزان متوسطه 20.1001.1.22285516.1398.10.38.12.3 لیدا اسماعیلی نادره سهرابی امیر هوشنگ مهریار محمد خیر روش ها و مدل های روانشناختی , شماره 5 , سال 10 , زمستان 1398 مقاله 2 - نقش واسطه ای پذیرش اجتماعی و طرحواره های هیجانی در رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش تحصیلی دانش آموزان متوسطه دوره دوم 20.1001.1.22285516.1398.10.38.4.5 طیبه رهسپار محمد خیر مجید برزگر مریم کورش نیا روش ها و مدل های روانشناختی , شماره 5 , سال 10 , زمستان 1398 مقاله 3 - تدوین و تعیین شاخص های روان سنجی مقیاس راهبردهای خواندن در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی (پایه چهارم، پنجم وششم ابتدایی). 20.1001.1.22285516.1399.11.40.1.3 فاطمه سلیم حقیقی محمد خیر سیامک سامانی اذرمیدخت رضایی روش ها و مدل های روانشناختی , شماره 2 , سال 11 , تابستان 1399 مقاله 4 - نقش واسطه گری تنظیم شناختی هیجان برای طرحواره های ناسازگار و عواطف منفی در جوانان 20.1001.1.22285516.1400.12.1.1.2 10.30495/jpmm.2021.4712 شهرزاد میزانی اذرمیدخت رضایی محمد خیر نادره سهرابی روش ها و مدل های روانشناختی , شماره 1 , سال 12 , بهار 1400 مقاله 5 - مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان متوسطه 20.1001.1.22285516.1399.11.41.2.6 لیدا اسماعیلی نادره سهرابی امیر هوشنگ مهریار محمد خیر روش ها و مدل های روانشناختی , شماره 4 , سال 11 , پاییز 1399 مقاله 6 - مدل یابی تاب آوری تحصیلی بر اساس سبک های دلبستگی، جو روانی- اجتماعی مدرسه با میانجی گری سبک های هویت دانش آموزان متوسطه اول شهر مرودشت 20.1001.1.22285516.1400.12.46.2.3 10.30495/jpmm.2022.26026.3184 مریم رخشنده ابرقوئی محمد خیر اذرمیدخت رضایی مریم کوروش نیا روش ها و مدل های روانشناختی , شماره 5 , سال 12 , زمستان 1400 مقاله 7 - مدل ارتباطی هوش هیجانی و اشتیاق شغلی با نقش واسطه گری کمال گرایی مثبت ومنفی در بین معلمان دبیرستانهای شیراز 20.1001.1.22285516.1400.12.46.1.2 10.30495/jpmm.2022.25863.3174 بهنوش قدرقدرجهرمی محمد خیر نادره سهرابی سیامک سامانی روش ها و مدل های روانشناختی , شماره 5 , سال 12 , زمستان 1400 مقاله 8 - بررسی اثربخشی آموزش تنظیم شناختی هیجان در بهبود عملکردهای روانی- اجتماعی در بین دانش آموزان مقطع متوسطه 20.1001.1.22285516.1400.12.44.3.0 10.30495/jpmm.2021.26285.3213 مرضیه جوادپور محمد خیر حجت اله جاویدی امیر هوشنگ مهریار روش ها و مدل های روانشناختی , شماره 2 , سال 12 , تابستان 1400 مقاله 9 - آزمون مدل علی طرحواره های نقش جنسیتی ، آگاهی جنسی و تمایز یافتگی 20.1001.1.22285516.1397.9.33.2.6 فاطمه بخشی زاده سیامک سامانی محمد خیر نادره سهرابی روش ها و مدل های روانشناختی , شماره 4 , سال 9 , پاییز 1397