فهرست مقالات حسین رحیمی کلور مقاله 1 - بررسی اثر کیفیت خدمات و دانش بانک از مشتریان بر وفاداری مشتریان (با تأکید بر تصویر ذهنی، کیفیت ارتباط با مشتری و رضایتمندی به عنوان متغیرهای واسطهگر) حسین رحیمی کلور مدیریت بازاریابی , شماره 4 , سال 1 , پاییز 1397 مقاله 2 - طراحی مدل معادلات ساختاری رقابت پذیری در سطح واحدهای ستادی شرکت های بیمه شهر تهران محمدرضا عباسی حسین رحیمی کلور مدیریت بازاریابی , شماره 14 , سال 7 , بهار 1391 مقاله 3 - بررسی اثر کیفیت خدمات و دانش بانک از مشتریان بر وفاداری مشتریان (با تاکید بر تصویر ذهنی، کیفیت ارتباط با مشتری و رضایتمندی به عنوان متغیرهای واسطهگر) حسین رحیمی کلور مدیریت بازاریابی , شماره 27 , سال 10 , تابستان 1394