فهرست مقالات پریسا غلامی


  • مقاله

    1 - ارائه مدل ارتقاء برند بانک پارسیان مبتنی بر تئوری داده بنیاد بارویکرد ارزش آفرینی
    دانش سرمایه‌گذاری , شماره 35 , سال 9 , پاییز 1399
    مطالعه در مورد عوامل ارتقاء برند به سازمان های مالی و بانک ها کمک می کند تا استراتژی های بازاریابی خود را با درک صحیحی از مسائل برند بهبود ببخشند. اگرچه در اهمیت این موضوع بحثی نیست ولی تحقیقات موجود در این زمینه راضی کننده نیست و نیاز به مطالعات بیشتری می باشد، این مسئ چکیده کامل
    مطالعه در مورد عوامل ارتقاء برند به سازمان های مالی و بانک ها کمک می کند تا استراتژی های بازاریابی خود را با درک صحیحی از مسائل برند بهبود ببخشند. اگرچه در اهمیت این موضوع بحثی نیست ولی تحقیقات موجود در این زمینه راضی کننده نیست و نیاز به مطالعات بیشتری می باشد، این مسئله نشانه اهمیت مطالعه عوامل ارتقاء برند است. مسئله اصلی این پژوهش ارائه مدل ارتقاء برند بانک پارسیان است از آنجایی که در زمینه ارتقاء برند با توجه به شرایط بومی کشورمان مدل جامعی وجود ندارد از روش تئوری مبتنی بر داده ها برای نظریه پردازی و شناسایی ابعاد مدل استفاده شده است. در مدل پارادایمی تئوری مبتنی بر داده ها پدیده‌ اصلی این پژوهش همان فرایند ارتقاء برند در نظر گرفته شده و شرایط فعلی شرایط زمینه‌ای و شرایط مداخله گر این پدیده ای اصلی نیز ارائه خواهد شد. همچنین نتایج آن نیز ارائه می‌شود. برای ساخت مدل پارادایمی از طریق مصاحبه های دقیق مرتبط با نظریه مبتنی بر داده ها جامعه آماری این پژوهش از میان کلیه متخصصان مطرح دانشگاهی دارای زمینه علمی مرتبط با مدیریت برند و بازاریابی، مدیران و کارشناسان بانک ها انتخاب شده اند. پرونده مقاله