فهرست مقالات محمد حسام جهان میری


  • مقاله

    1 - توسعه تجارت اجتماعی و تحلیل رفتار مصرف کننده
    مطالعات توسعه اجتماعی ایران , شماره 5 , سال 0 , زمستان 1386
    ظهور تجارت اجتماعی تغییرات مهمی را در تجارت و مصرف کنندگان به بار آورده است. از این رو، درک رفتار مصرف کننده در زمینه تجارت اجتماعی برای شرکت هایی که قصد دارند به نفع تاثیر بهتر بر مصرف کنندگان از سایت های با قدرت بیشتر به کار گیرند، بسیار مهم است. در این مطالعه، ما یک چکیده کامل
    ظهور تجارت اجتماعی تغییرات مهمی را در تجارت و مصرف کنندگان به بار آورده است. از این رو، درک رفتار مصرف کننده در زمینه تجارت اجتماعی برای شرکت هایی که قصد دارند به نفع تاثیر بهتر بر مصرف کنندگان از سایت های با قدرت بیشتر به کار گیرند، بسیار مهم است. در این مطالعه، ما یک بررسی سیستماتیک از مطالعات تجاری اجتماعی را برای توضیح نحوه رفتار مصرف کنندگان در سایت های شبکه های اجتماعی انجام می دهیم. ما این مطالعات را طبقه بندی می کنیم، نظریه های قابل توجهی را مورد بحث قرار می دهیم، و روش های تحقیق مهم را شناسایی می کنیم. همچنین از دیگر اهداف این پروژه مطالعه بررسی عوامل موثر بر دوام و رضایت مشتری در فضای اجتماعی است. امروزه به دلیل کمبود اعتماد مصرف کننده به فضای اجتماعی و عدم کیفیت محتوای، مشتریان با نگرانی بزرگ در مورد اینترنت به عنوان قوی ترین رسانه برای تجارت اجتماعی برخورد می کنند. از آنجا که رفتار اجتماعی مشتریان متغیر مهمی در فضای اجتماعی است، بنابراین برای یک جامعه تجاری ضروری است که مشتریان فعلی خود را حفظ کنند. لذا به مطالعه عوامل تاثیر گذار بر این تجارت اجتماعی می پردازیم. پرونده مقاله

  • مقاله

    2 - عدم اطمینان اطلاعاتی معیاری جهت تبیین بازدهی سهام (نگرشی مبتنی بر مالی رفتاری)
    دانش سرمایه‌گذاری , شماره 2 , سال 7 , تابستان 1397
    این پژوهش بررسی عدم اطمینان اطلاعاتی به عنوان معیاری جهت تبیین بازدهی سهام با دیدگاهی رفتاری در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران است. معیارهای عدم اطمینان اطلاعاتی شامل ارزش بازار به دفتری (BV/MV)، سن شرکت (Age) اندازه واحد تجاری (MV)، نسبت پایین ترین قیم چکیده کامل
    این پژوهش بررسی عدم اطمینان اطلاعاتی به عنوان معیاری جهت تبیین بازدهی سهام با دیدگاهی رفتاری در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران است. معیارهای عدم اطمینان اطلاعاتی شامل ارزش بازار به دفتری (BV/MV)، سن شرکت (Age) اندازه واحد تجاری (MV)، نسبت پایین ترین قیمت به بالاترین قیمت سهام (LHR)، انحراف معیار بازده سهام (STD) و انحراف معیار جریان نقد عملیاتی (CFVOLA) می باشند بدین منظور چهار فرضیه فرعی برای بررسی این موضوع و داده های مربوط به 99 شرکت عضو بورس اوراق بهادار تهران برای دوره زمانی بین سال های 1386 تا 1393 از طریق تشکیل پرتفوی بر اساس معیار استراتژی بالاترین قیمت در پنجاه و دو هفته گدشته و معیار استراتژی شتاب قیمت مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت، نتایج نشان می‌دهد که برای همه متغیرهای مورد بررسی به جز STD (انحراف معیار بازده سهام) با افزایش درجه عدم اطمینان اطلاعاتی روند بازدهی سهام برای پرتفوی‌های برنده(بازنده) افزایش(کاهش) می یابد. پرونده مقاله