• Home
  • About Us
  • Contact Us
  • Register
  • Log in
  • Order
Advanced
  • Home
  • Periods
  • Vol. 5
  • Issue3 Vol.5
  • 3
    Issue 3 Vol. 5 Autumn 1390

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • List of Articles


      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        1 - بررسی وضعیت کتابخانه های آموزشگاهی مقطع ابتدایی شهر شیراز و مطلبقت آن با استانداردهای ایفلا
        علی بیرانوند علی حاجی شمسایی سمیرا مروجی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        2 - رابطه رهبری معنوی و یادگیری سازمانی در مدارس متوسطه
        امیر محمد حسین داودی عزت اشتری
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        3 - تاثیر مولفه های آموزش و پرورش در شکل گیری هویت ملی دانش آموزان
        مرضیه رضایی کلانتری رمضان حسن زاده سید محسن موسوی جعفر کلایی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        4 - بررسی عوامل اثر گذار بر استخدام فارغ التحصیلان رشته حسابداری مطاله موردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز
        علی شاهسواری خلیل غفاری
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        5 - بررسی تناسب آموزش های فنی و حرفه ای با عناصر برنامه ریزی
        شهاب الدین عبدالهی زهره سعادتمند
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        6 - مقایسه رابطه شغلی و تعهدسازمانی در بین اعضای هیات علمی وکارکنان دانشگاه آزاد اسلامی
        محمد قمری
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        7 - تدوین مدلی برای رابطه بین رضایت شغلی تعهد عاطفی تبعیض و ترک خدمت معلمان
        محسن گل پرور محمد علی نادی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        8 - بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و اثر بخشی معلمان
        حسن گیوریان فیروز دیندار فرگوش
  • Home Page
  • Site Map
  • Contact Us
  • Home
  • Site Map
  • Islamic Azad University
  • Contact Us

The rights to this website are owned by the Raimag Press Management System.
Copyright © 2021-2025

Home| Login| About Us| Contact Us|
[فارسی] [العربية] [fa] [ar]
  • IAU
  • Login