• Home
  • About Us
  • Contact Us
  • Register
  • Log in
  • Order
Advanced
  • Home
  • Periods
  • Vol. 11
  • Issue24 Vol.11
  • 24
    Issue 24 Vol. 11 Winter 1399

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • List of Articles


      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        1 - Investigating the Impact of Genuine Leadership on Organizational Unethical Behavior with the Mediating Role of Work Interaction (Case Study: Tehran Provincial Tax Affairs Organization)
        Hadi Abolfathi
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        2 - ارائه الگویی تفسیری/ساختاری از مضامین قراردادهای روانکاوانه‌ی تعاملات فردی حسابرس با شرکاء
        حسن سرحدی محمد رضا عبدلی رویا ایری
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        3 - ارائه مدلی کیفی ارزیابی تاثیراثربخشی دوره‌های مجازی آموزش‌های ضمن خدمت بر رفتار کارکنان در بانک تجارت
        احد دهقانزاده اسفندیار دشمن زیاری مجتبی معظمی اسماعیل کاوسی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        4 - تأثیر اعتماد سازمانی برتعهد به تغییر از طریق کیفیت ارتباطات درک شده از تغییر وآمادگی برای تغییر
        عباس قائدامینی هارونی رضا ابراهیم زاده دستجردی مهرداد صادقی ده چشمه مجید ماهرانی برزانی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        5 - مطالعه رابطه بین ادارک عدالت سازمانی کارکنان و الگوی رهبری مدیران شعب با نگرش شغلی کارکنان شمال غرب بانک تجارت
        افسون قدیری مهران صمدی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        6 - بررسی رابطه هوش هیجانی دانشجویان نظامی با عملکرد آنان (مورد مطالعه: دانشگاه علوم انتظامی امین)
        نادر شیخ الاسلامی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        7 - بررسی تأثیر اشتیاق به رایانه بر اضطراب اجتماعی با نقش میانجی اهمال‌کاری تحصیلی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد محمودآباد)
        نادی علیزاده امیرحسین خجسته
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        8 - بررسی تاثیر ویژگی‌های تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتری (مطالعه موردی: کاربران شرکت ایرانسل در شهر تهران)
        رزین بزازیان قدیم ناصر آزاد
  • Home Page
  • Site Map
  • Contact Us
  • Home
  • Site Map
  • Islamic Azad University
  • Contact Us

The rights to this website are owned by the Raimag Press Management System.
Copyright © 2021-2025

Home| Login| About Us| Contact Us|
[فارسی] [العربية] [fa] [ar]
  • IAU
  • Login