List of Articles Open Access Article Abstract Page Full-Text 1 - بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی با رضایتمندی، علایق رفتاری و استنباط مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک ملّی (مورد مطالعه:بانک ملّی، شعب شرق تهران) جلال حقیقت منفرد مرضیه شعبانی بهمند 20.1001.1.22520104.1396.9.34.1.3 Open Access Article Abstract Page Full-Text 2 - بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر رضایت مشتریان از طریق متغیر تعدیلگر فرهنگ سازمانی (شهرداری منطقه ۱۷ تهران) محمدرضا ربیعی مندجین مرتضی باقرزاده 20.1001.1.22520104.1396.9.34.2.4 Open Access Article Abstract Page Full-Text 3 - تدوین و ارزیابی الگوهای کارآمد بخشبندی بازار صنعت پتروشیمی محمدرضا حمیدیزاده روح اله شریفی 20.1001.1.22520104.1396.9.34.3.5 Open Access Article Abstract Page Full-Text 4 - بررسی ارتباط بین ابعاد سرمایه فکری با عملکرد سازمانی از طریق روش تحلیل پوششی داده (مورد مطالعه: صنعت خودرو) فاطمه صراف احسان مومنی 20.1001.1.22520104.1396.9.34.4.6 Open Access Article Abstract Page Full-Text 5 - رابطه مشارکت بینبخشی با رضایت مشتریان (دانشجویان) در دانشگاه علوم تحقیقات تهران محسن فتحی نصرت اله شادنوش احسانه نژادمحمد 20.1001.1.22520104.1396.9.34.5.7 Open Access Article Abstract Page Full-Text 6 - بررسی عوامل روانشناختی توانمندسازی کارکنان و رضایتمندی مشتری در هتلهای کلانشهر تهران شبنم کوهی حسین وظیفه دوست وحیدرضا میرابی 20.1001.1.22520104.1396.9.34.6.8 Open Access Article Abstract Page Full-Text 7 - بررسی رفتار خرید آنی مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای رفاه) عبداله نعامی مجتبی محمدی پور بهمن نقدی 20.1001.1.22520104.1396.9.34.7.9