Evaluation of the company's employees benefit from intelligent enterprise communications infrastructure
Subject Areas : Strategic Management Researchesbagher bagherian kasgari 1 , akbar seyfi 2 , atefeh pashazadgan 3
1 - دکتری مدیریت بازرگانی دانشگاه پیام نور تهران
2 - دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق
3 - دانشجوی دکتری مدیریت دانشگاه تربیت مدرس
Keywords: knowledge, Learning, organizational intelligence, enterprise communications infrastructure,
Abstract :
ابزری، مهدی. 1389. تاثیر هوش فرهنگی بر اثربخشی گروهی: موردمطالعه، شرکت فولاد مبارکه اصفهان. پژوهشنامه مدیریت تحول. شماره 4، نیمه دوم 1389. باقرزاده دارابی مجید واکبری دیباور مجید. 1389. سنجش هوش سازمانی کارکنان دانشگاه. اولین همایش ملی هوش سازمانی/کسبوکار. کهنسال، هاجر. 1389. بررسی پایایی و روایی مقیاس هوش سازمانی در شرکت مخابرات شهر شیراز. اولین همایش ملی هوش سازمانی/کسبوکار. ودادی احمد ؛ صیاد شیرکش سعید ؛ شفیع زاده برمی مریم "هوش سازمانی و مدیریت بحران" فصلنامه مدیریت کسب و کار ،شماره 5 سال دوم بهار 1389 Albrecht, Karl. 2003. The Power of Minds at Work; organizational intelligence in action, ANACOM, Washington D.C. Glynn. Mary Ann. (1996), Innovative Genius: A Framework for Relating Individual and Intelligence in Action to Innovation .Academy of Management Review. 2l, 4, pp 1081-111. Halal, W.E. (1997). Organizational intelligence: what is it, and how can manager use it?. Retrieved,2007, From. http://www. Bah . com Matsuda, T (1992). organizational intelligence: its significance as a process and as a product. proceedings of the international conference on Economics/ Management and information technology. Tokyo. Japan. Retrieved 2008 Fro http://www.Indianjournals.com Choo, C.W.(1998), Information, management for the intelligent organization, Information Today, Medford, NJ
ابزری، مهدی. 1389. تاثیر هوش فرهنگی بر اثربخشی گروهی: موردمطالعه، شرکت فولاد مبارکه اصفهان. پژوهشنامه مدیریت تحول. شماره 4، نیمه دوم 1389.
باقرزاده دارابی مجید واکبری دیباور مجید. 1389. سنجش هوش سازمانی کارکنان دانشگاه. اولین همایش ملی هوش سازمانی/کسبوکار.
کهنسال، هاجر. 1389. بررسی پایایی و روایی مقیاس هوش سازمانی در شرکت مخابرات شهر شیراز. اولین همایش ملی هوش سازمانی/کسبوکار.
ودادی احمد ؛ صیاد شیرکش سعید ؛ شفیع زاده برمی مریم "هوش سازمانی و مدیریت بحران" فصلنامه مدیریت کسب و کار ،شماره 5 سال دوم بهار 1389
Albrecht, Karl. 2003. The Power of Minds at Work; organizational intelligence in action, ANACOM, Washington D.C.
Glynn. Mary Ann. (1996), Innovative Genius: A Framework for Relating Individual and Intelligence in Action to Innovation .Academy of Management Review. 2l, 4, pp 1081-111.
Halal, W.E. (1997). Organizational intelligence: what is it, and how can manager use it?. Retrieved,2007, From. http://www. Bah . com
Matsuda, T (1992). organizational intelligence: its significance as a process and as a product. proceedings of the international conference on Economics/ Management and
information technology. Tokyo. Japan. Retrieved 2008 Fro http://www.Indianjournals.com
Choo, C.W.(1998), Information, management for the intelligent organization, Information Today, Medford, NJ
_||_