Subject Areas :
پریسا ایران نژاد 1 , فهیمه یعقوبی 2 , فاطمه پرسته قمبوانی 3
1 - گروه علوم تربیتی ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، کرج، ایران.
2 - دانش آموخته رشته برنامه ریزی درسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، ایران.
3 - گروه علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، کرج، ایران.
Keywords:
Abstract :
ابطحی فروشانی، سیده آسیه؛ کتابی فشکی، مریم؛ میرزایی عباس آبادی، حام (1399). ادراک از آموزش های مجازی در دوران کرونا، دومین کنفرانس مهندسی صنایع، اقتصاد و مدیریت.
رضایی، علی محمد (1399). ارزشیابی ازآموختههای دانشجویان در دوران کرونا: چالشها و راهکارها، فصلنامه روان شناسی تربیتی 16(55)،214-179.
سیف، علی اکبر (1400). اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی. تهران: دوران.
عباسی کسانی، حامد؛ شمس مورکانی، غلامرضا؛ سراجی، فرهاد؛ رضایی زاده، مرتضی (1400). ارزشیابی در یادگیری الکترونیکی: چیستی، چرایی، چگونگی. راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی; ۸ (۱) ،۸۰-۹۱.
قربانخانی، مهدی؛ صالحی، کیوان (1395). بازنمایی چالشهای آموزش مجازی در نظام آموزش عالی ایران: مطالعه ای با روش پدیدار شناسی. فصلنامه اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 7(2)، صص123-148.
روشنی علی بنه سی، حسن؛ فتحی واجارگاه، کورش؛ خراسانی، اباصلت (1396). چالشهای کیفیت ارزشیابی برنامه درسی دوره آموزش مجازی (مورد مطالعه: دانشگاه شهید بهشتی). مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی, 7(18 ), 29-52.
ظهیری، ساجده(1399). آموزش مجازی و راهکارهای بهبود آن،ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران،تهران.
عزیزی، فاطمه (1399). آسیب شناسی آموزش مجازی، فرصتها و تهدیدها بر گرفته از عطنا به آدرس.
مسعودی، ماریا(1398). ارزشیابی تکوینی و پایانی در محیط یادگیری الکترونیکی، فصلنامه مطالعات راهبردی علوم انسانی و اسلامی، سال دوم، ش23،صص72-51.
میرانی سرگزی، نرگس؛ حیدری آبروان، محمد جواد؛ عسکری، مهتاب؛ خوش خواهش، رویا (1399). کرونا و چالش های آموزش مجازی در ایران. دومین کنفرانس روانشناسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی و مشاوره.
Al-Hujran, O., Aloudat, A., Al-Hennawi, H., & Nabeel Ismail, H. (2013). Challenges to E-learning Success: The student perspective. In Proceedings of the 2013 International Conference on Information. Business and Education Technology (ICIBET 2013). Atlantis press.
Bennett, S. & Lockyer, L. (2015). Becoming an online teacher: Adapting to achanged environment for teaching and learning in higher education. Educational.
Kollar. I & Fischer. F(2010). Peer assessment as collaborative learning: A cognitive perspective. Learning and Instruction 20. 344-348.
Feng, Y., Cheng, Y., Wang, G., Xu, X., Han, H., & Wu, R. (2020). Radar Emitter Identification under Transfer Learning and Online Learning. Information, 11 (1): 15.
Frayer DA. (2009). Faculty Development, Selection, and Training [Internet]. Encyclopedia of Distributed Learning. SAGE Publications. 2009 Sep 12. Available from: http://sage-ereference.com/distributedlearning/Article_n58.html.
Jiang, X., Denga, L., Zhu, Y., Jia, H., Taoc, L., Liua, L., Yanga, D., Jia, W. (2020). Psychological crisis intervention during the outbreak period of new coronavirus Singh, R.; Sarkar, S. (2015). Does teaching quality matter? Students learning outcome related to teaching quality in public and private primary schools in India. International Journal of Educational Development, Volume 41, 153-163.
Morimoto. Y., Ueno. M., Kikukawa. I., Yokoyama. S & Miyadera. Y (2006). Formal Method of Description Supporting Portfolio Assessment. Educational Technology & Society, 9 (3), 88-99
Parhizi, R., Zamani, B., & Asemi, A. (2014). Virtual learning challenges. Growth of Educational Technology, 7, 40-43. Verkuyl, M., & Hughes, M. (2019).
Virtual Gaming Simulation in Bridging Nursing Education: A mixed methods study. Clinical Simulation in Nursing, 29 (C): 9-14. https://doi.org/10.1016/j.ecns.2019.02.001
Zhang, J., Wu, W., Zhao, X., & Zhang, W. (2020). Recommended psychological crisis intervention response to the 2019 novel coronavirus pneumonia outbreak in China: a model of West China Hospital. Precision Clinical Medicine, 3(1), 3-8.