Subject Areas :
1 - استادیار گروه علوم تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد مهاباد، مهاباد، ایران
Keywords:
Abstract :
برهانی، شیما. دهقانی، مرضیه. صمدی، پروین. (1396). بررسی تأثیر هوش معنوی و خودکارآمدی معلمان بر
سبک های تدریس آنان با ویژگی های جمعیت شناختی مختلف در شهرستان رودبار، فصلنامه رویکردهای نوین آموزشی، 12 (1): 45-25.
بیک زاد، جعفر. رحیم زاده، فاطمه. (1396). بررسی مسائل مدیریت دولتی ایران، تبریز: انتشارات فروزش.
شیربگی، ناصر. (1390). بررسی نگرش دانشجویان به تحقیق و ارتباط آن باوررهای خودکارآمدی در انجام تحقیق، پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار)، 18 (1): 80-67.
طالب پور، مهدی. امامی، فرشاد. (1385). بررسی رابطه تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی و مقایسه آن بین دبیران، فصلنامه پژوهش در علوم ورزشی، 4 (1): 32-15.
عظیمی، بهرام. (1391). بررسیمیزانآشناییوبکارگیریمهارتهایکوانتومیدرسازمانهایورزشیکشور، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران شمال.
میرحسینی، احمد. (1397). بررسیارتباطبینخودکارآمدیوجانشینپروریدر بینمدیرانمدارسشهرستانشاهرود، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود.
Bandura, A. (2001). Social cognitive theory: an agentic perspective, Annual Review of Psychology, 52: 1 - 26.
Chaudhary, R. Rangnekar, S. Kumar Barua, M. (2013). Engaged Versus Disengaged: The Role of Occupational Self-Efficency, Asian Academy of Management Journal, 18 (1): 91-108.
Consiglio, C. Borgogni, L. Di Tecco, C. Schaufeli W. B. (2016). what makes employees engaged with their work? The role of self-efficacy and employee’s perceptions of social context over time, Career Development International, 21(2):125-143.
Darling, J. (1999). Organizational excellence and leadership strategies: principles followed by top multinational executives, Leadership and Organization DevelopmentJournal, 20 (6): 9-21.
Shelton, C.D, Darling, J.R. (2001), the quantum skill model in management: a new paradigm to enhance effective leadership, Journal of leadership and organizational development, 22: 264- 273.
Shelton, C. Darling, J. (2000). The Quantum Skills Model in Mmanagement: A New Paradigm to Enhance Effective Leadership, Leadership & Org Development, 22 (6): 264-273