• Home
  • احمد شریف

    List of Articles احمد شریف


  • Article

    1 - بررسی ابعاد کیفیت خدمات حسابداری مدیریت از دیدگاه مدیران درون‌سازمانی
    Management Accounting , Issue 2 , Year , Autumn 2021
    امروزه موضوع کیفیت خدمات عامل مهمی برای رشد، موفقیت و ماندگاری سازمان‌ها شده است و با توجه به عدم کارایی روش‌های سنتی و متداول سنجش کیفیت خدمات، در این پژوهش به بررسی ابعاد کیفیت خدمات حسابداری مدیریت از دیدگاه مدیران درون ‌سازمانی پرداخته می‌شود.پژوهش حاضر از نظر هدف، More
    امروزه موضوع کیفیت خدمات عامل مهمی برای رشد، موفقیت و ماندگاری سازمان‌ها شده است و با توجه به عدم کارایی روش‌های سنتی و متداول سنجش کیفیت خدمات، در این پژوهش به بررسی ابعاد کیفیت خدمات حسابداری مدیریت از دیدگاه مدیران درون ‌سازمانی پرداخته می‌شود.پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و از لحاظ روش و ماهیت توصیفی-پیمایشی، و از نظر روش گردآوری داده‌ها از از نوع پرسشنامه‌ای می‌باشد. نمونه آماری این پژوهش شامل 109 نفر از مدیران واحد حسابداری مدیریت و 109 نفر از مدیران ارشد شرکت‌های تولیدی فعال در بورس می‌باشد. نتایج نشان داد که میانگین نمرات انتظارات مدیران واحد حسابداری مدیریت و مدیران ارشد برای تمامی ابعاد شناسایی شده کیفیت خدمات بیشتر از مشاهدات آنان بوده است. ازسویی، ابعاد کیفیت خدمات (SQ) و عملکرد خدمات (SP) بر اساس دیدگاه مدیران واحد حسابداری مدیریت و مدیران ارشد عبارت است از: ظاهر، پاسخگویی، قابلیت اطمینان، تضمین و همدلی. همچنین، ابعاد عملکرد خدمات ارزیابی بهتری از کیفیت خدمات حسابداری مدیریت ارائه می‌دهند. Manuscript profile