• Home
  • علی محمدزاده

    List of Articles علی محمدزاده


  • Article

    1 - تأثیر نگرش مشتریان در مورد هتل‌های سبز بر تمایل آنها به پرداخت و نیت مراجعه مجدد
    Jounal of Marketing Management , Issue 39 , Year , Summer 2019
    هدف این مقاله، تأثیر نگرش مشتریان در مورد هتل‌های سبز بر تمایل آنها به پرداخت و نیت مراجعه مجدد می‌باشد. طراحی/ متدولوژی/ روش: روش تحقیق کمی با استفاده از پرسشنامه است. ما برای تست مدل توسعه یافته، از روش مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) استفاده نموده‌ایم. همان طور که عن More
    هدف این مقاله، تأثیر نگرش مشتریان در مورد هتل‌های سبز بر تمایل آنها به پرداخت و نیت مراجعه مجدد می‌باشد. طراحی/ متدولوژی/ روش: روش تحقیق کمی با استفاده از پرسشنامه است. ما برای تست مدل توسعه یافته، از روش مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) استفاده نموده‌ایم. همان طور که عنوان شد، تمامی گویه‌ها با استفاده از مقیاس 5 امتیازی لیکرت ارزیابی شده است. یافته‌ها: مشتریانی که از خدمات هتل استفاده می‌کنند، از فعالیت‌های حمایت از محیط‌زیست در ایران آگاهی دارند. آنها تمایل به استفاده از هتل‌هایی دارند که فعالیت‌های سبز انجام می‌دهند، هرچند ممکن است به لحاظ کیفیت خدمات، عالی نباشند. مشتریان ترجیح می‌دهند از امکانات اقامتی استفاده کنند که بر اساس فعالیت‌های سبز است و حتی حاضر هستند بابت این خدمات، مبالغ اضافه‌ای نیز بپردازند. به علاوه، نگرش مشتریان در مورد هتل‌های سبز بر گفتارهای شفاهی مثبت و نیت مراجعه مجدد، مؤثر است. Manuscript profile