• Home
  • فریدون امیدی

    List of Articles فریدون امیدی


  • Article

    1 - ارائه الگوی رابطه خصومت مشتریان با عناصرآمیخته بازاریابی در شرکت مدیران خودرو
    Journal of Interdisciplinary Studies in Marketing Management , Issue 4 , Year , Winter 2023
    در شرایط متغیر و نامطمئن کنونی کسب و کارها باید منابع ملموس و ناملموس و قابلیت‌های درونی خود را گسترش داده تا بتوانند به تغییرات محیطی پاسخ مناسب دهند.لذا در صورتی می‌توانند به اهداف کلان و بلند مدت دست یابند که برنامه استراتژیک مدونی داشته باشند.خصومت مصرف کننده یکی از More
    در شرایط متغیر و نامطمئن کنونی کسب و کارها باید منابع ملموس و ناملموس و قابلیت‌های درونی خود را گسترش داده تا بتوانند به تغییرات محیطی پاسخ مناسب دهند.لذا در صورتی می‌توانند به اهداف کلان و بلند مدت دست یابند که برنامه استراتژیک مدونی داشته باشند.خصومت مصرف کننده یکی از عوامل محدود کننده جهانی‌سازی بازارهاست و تاثیرات آن بر تصمیمات خرید،از مهم‌ترین مباحث حوزه بازاریابی و رفتار مصرف کننده محسوب می‌شود که نسبت به سایر مفاهیم این حوزه کمتر مطالعه شده است.هدف این پژوهش ارائه الگویی برای تبیین رابطه خصومت مشتریان با عناصرآمیخته بازاریابی در شرکت مدیران خودرو به روش کیفی و مبتنی بر گرندد تئوری می باشد.جامعه آماری پژوهش شامل کنشگران و صاحب‌نظران حوزه صنعت خودروسازی کشور می باشد که از میان مدیران و خبرگان این صنعت برگزیده شدند.نمونه‌گیری با استفاده از روش گلوله برفی و تارسیدن به اشباع نظری ادامه پیدا کرد. در نهایت از 11 نفر مصاحبه گرفته شد و نتایج حاصل از مصاحبه ها با استفاده از نرم افزارMAXQDA مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.یافته‌های اصلی پژوهش در دو بخش چارچوب مفهومی و مدل مفهومی ارائه شده است. Manuscript profile