Jounal of Marketing Management
,
Issue4,Year,
Autumn
2018
هدف: از این پژوهش، بررسی رابطه، ارتباطات دهان به دهان مشتریان بر خرید گوشی داخلی(GLX G5) است. روش: این پژوهش در شهراصفهان و در مورد گوشی GL More
هدف: از این پژوهش، بررسی رابطه، ارتباطات دهان به دهان مشتریان بر خرید گوشی داخلی(GLX G5) است. روش: این پژوهش در شهراصفهان و در مورد گوشی GLX G5 انجام شده است. جامعه ی آماری پژوهش، خریداران متقاضیان(خرید گوشی) در شهر اصفهان است و روش نمونه گیری خوشه ای بوده است. با توجه به نامتناهی بودن تعداد نمونه، این تعداد با استفاده از جدول کرجسی - مورگان بالغ بر 720 نفر می باشد. ( مقادیر آلفای کرون باخ،کل رایطه ( r ) برابر با 927/0می باشد).یافته ها: در این راستا 5 فرضیه(ارتباطات دهان به دهان به عنوان منبع اصلی متخصص بودن منبع اطلاعات مشابهت خود با منبع اطلاعات- رسیک کارکردی ریسک روان شناختی) به وجود آمد، که تمامی فرضیات مورد تایید قرار گرفتند. نتیجه گیری: نتایج حاکی از آن است که ارتباطات دهان به دهان مشتریان یکی از منابع اصلی و رابطه دار در تامین اطلاعات برای متقاضیان خرید گوشی می باشد .همچنین، استنباط از تخصص منبع اطلاعات و شباهت او با گیرنده اطلاعات، میزان رابطه این اطلاعات را تحت الشعاع قرار می دهد. در این رابطه ریسک کارکردی محصول، اهمیت تخصص و ریسک روانشناختی، اهمیت تشابه منبع با گیرنده پیام را تعدیل میکنند.
Manuscript profile
Jounal of Marketing Management
,
Issue4,Year,
Autumn
2018
هدف از این پژوهش، بررسی تاثیر ارتباطات دهان به دهان مشتریان بر خرید گوشی تولید داخلی(GLX G5) است. روش: این پژوهش در شهر اصفهان و در مورد گوشی GLX G5 انجام شده است. جامعهی آماری پژوهش، متقاضیان(خرید گوشی) در شهر اصفهان است و روش نمونهگیری خوشهای بوده است. با توجه به ن More
هدف از این پژوهش، بررسی تاثیر ارتباطات دهان به دهان مشتریان بر خرید گوشی تولید داخلی(GLX G5) است. روش: این پژوهش در شهر اصفهان و در مورد گوشی GLX G5 انجام شده است. جامعهی آماری پژوهش، متقاضیان(خرید گوشی) در شهر اصفهان است و روش نمونهگیری خوشهای بوده است. با توجه به نامتناهی بودن تعداد نمونه، این تعداد با استفاده از جدول کرجسی - مورگان بالغ بر 720 نفر میباشد. پایایی پرسشنامههای ارتباطات دهانبهدهان و تمایلخریدگوشیGLX G5، توسط آزمون آلفایکرونباخ مورد ارزیابی و میزان آن به ترتیب برابر با 0.866 و 0.834 میباشد که میزان آن قابل قبول و بسیارخوب است. یافته ها: در این راستا 5 فرضیه(ارتباطات دهان به دهان به عنوان منبع اصلی متخصص بودن منبع اطلاعات مشابهت خود با منبع اطلاعات- رسیک کارکردی ریسک روان شناختی) به وجود آمد، که تمامی فرضیات مورد تایید قرار گرفتند. نتیجه گیری: نتایج حاکی از آن است که ارتباطات دهان به دهان مشتریان یکی از منابع اصلی و تاثیرگذار در تامین اطلاعات برای متقاضیان خرید گوشی می باشد .همچنین، استنباط از تخصص منبع اطلاعات و شباهت او با گیرنده اطلاعات، میزان تاثیر این اطلاعات را تحت الشعاع قرار می دهد. در این تاثیر ریسک کارکردی محصول، اهمیت تخصص و ریسک روانشناختی، اهمیت تشابه منبع با گیرنده پیام را تعدیل میکنند.
Manuscript profile
Jounal of Marketing Management
,
Issue29,Year,
Winter
2016
هدف از این پژوهش، بررسی تاثیر ارتباطات دهان به دهان مشتریان بر خرید گوشی تولید داخلی (GLX G5) است. روش: اینپژوهش در شهر اصفهان و در مورد گوشی GLX G5 انجام شده است. جامعه ی آماری پژوهش، متقاضیان (خرید گوشی) درشهر اصفهان است و روش نمونه گیری خوشه ای بوده است. با توجه به ن More
هدف از این پژوهش، بررسی تاثیر ارتباطات دهان به دهان مشتریان بر خرید گوشی تولید داخلی (GLX G5) است. روش: اینپژوهش در شهر اصفهان و در مورد گوشی GLX G5 انجام شده است. جامعه ی آماری پژوهش، متقاضیان (خرید گوشی) درشهر اصفهان است و روش نمونه گیری خوشه ای بوده است. با توجه به نامتناهی بودن تعداد نمونه، این تعداد با استفاده ازجدول کرجسی- مورگان بالغ بر 720 نفر می باشد. پایایی پرسش نامه های ارتباطات دهان به دهان و تمایل خریدگوشیGLX G5، توسط آزمون آلفای کرون باخ مورد ارزیابی و میزان آن به ترتیب برابر با 866/0 و 834/0 می باشد که میزان آن قابل قبول وبسیار خوب است. یافته ها: در این راستا 5 فرضیه (ارتباطات دهان به دهان به عنوان منبع اصلی متخصص بودن منبع اطلاعات مشابهت خود با منبع اطلاعات- رسیک کارکردی ریسک روان شناختی) به وجود آمد، که تمامی فرضیات مورد تایید قرار گرفتند. نتیجه گیری: نتایج حاکی از آن است که ارتباطات دهان به دهان مشتریان یکی از منابع اصلی و تاثیرگذار در تامین اطلاعات برای متقاضیان خرید گوشی می باشد .همچنین، استنباط از تخصص منبع اطلاعات و شباهت او با گیرنده اطلاعات، میزان تاثیر این اطلاعات را تحت الشعاع قرار می دهد. در این تاثیر ریسک کارکردی محصول، اهمیت تخصص و ریسک روانشناختی، اهمیت تشابه منبع با گیرنده پیام را تعدیل می کنند.
Manuscript profile
Sanad
Sanad is a platform for managing Azad University publications