• Home
  • سید علمه حسینی

    List of Articles سید علمه حسینی


  • Article

    1 - تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری، آگاهی از برند و کیفیت درک شده
    Journal of Interdisciplinary Studies in Marketing Management , Issue 2 , Year , Autumn 2023
    پژوهش حاضر با هدف شکل گیری وفاداری مشتری از آگاهی از برند و کیفیت درک شده از طریق ارزش ویژه برند کالای خواب کارخانجات نساجی بروجرد انجام شده است. جامعه مورد بررسی پژوهش، مشتری های کالای خواب کارخانجات نساجی بروجرد به تعداد 412 نفر می باشند. حجم نمونه با فرمول کوکران 199 More
    پژوهش حاضر با هدف شکل گیری وفاداری مشتری از آگاهی از برند و کیفیت درک شده از طریق ارزش ویژه برند کالای خواب کارخانجات نساجی بروجرد انجام شده است. جامعه مورد بررسی پژوهش، مشتری های کالای خواب کارخانجات نساجی بروجرد به تعداد 412 نفر می باشند. حجم نمونه با فرمول کوکران 199 به دست امده است. نمونه گیری به صورت تصادفی و گلوله برفی انتخاب شده اند. نمونه ی آماری از کل شعبه های فروشگاهی کل ایران انتخاب شده اند. ابزار گردآوری اطلاعات در این مطالعه پرسشنامه استاندارد می‌باشد که در اختیار جامعه آماری قرار داده شده است. نتایج حاصل از محاسبات، درتحقیق حاضر آورده شده است. مطالعه حاضر از نوع کاربردی است. محاسبات در نرم افزار SPSS و PLS انجام شده است. یافته های تحقیق حاکی از آن دارد که ارزش ویژه برند بر آگاهی از برند کالای خواب کارخانجات نساجی بروجرد 70 درصد تاثیرگذاربوده است.همچنین ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری کالای خواب کارخانجات نساجی بروجرد 71 درصد تاثیرگذار است.و در آخر ارزش ویژه برند بر کیفیت درک شده کالای خواب کارخانجات نساجی بروجرد 57 درصد تاثیرگذار بوده است. Manuscript profile