List of Articles عزت اله قدم پور Article 1 - تأثیر آموزش برنامۀ تربیت سازنده به مادران، بر مهارتهای خودکنترلی کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی در دورۀ دبستان Ezatollah Ghadampour Tahere Rahimipour Masoome Zangiabadi Knowledge & Research in Applied Psychology , Issue 5 , Year , Winter 2017 Article 2 - اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه فعال بر بهبود عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان Tahere Rahimipour Firoozeh Ghazanfari Ezatollah Ghadampour Knowledge & Research in Applied Psychology , Issue 5 , Year , Winter 2018 Article 3 - اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه فعال بر انگیزش پیشرفت و عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان مقطع ابتدایی 10.30486/jsrp.2018.545644 Tahere Rahimipour Firoozeh Ghazanfari Ezatollah Ghadampour Knowledge & Research in Applied Psychology , Issue 5 , Year , Winter 2019 Article 4 - تأثیر آموزش برنامه جرأتورزی بر میزان تفکر انتقادی(خلاقیت، بالندگی، تعهد) در دانشآموزان دختر پایه دوم دوره متوسطه اول شهر خرمآباد Ezatolah ghadampour لیلا یوسف وند پروانه رادمهر Journal of Innovation and Creativity in Human Science , Issue 4 , Year , Winter 2016 Article 5 - اثربخشی آموزش تکنیکهای فراشناختی بر میزان خلاقیت دانشآموزان دختر دبیرستانی شهر اصفهان Ezzatolah Qadam Pour Saiedeh Sabzian Javad Assadollahi Houshang Gravand Journal of Innovation and Creativity in Human Science , Issue 2 , Year , Autumn 2014 Article 6 - بررسی رابطة بین سبکهای تفکر و خلاقیت مدیران مدارس متوسطه Ezatollah Ghadampour Niloofar Kogani Hasan Jafari Journal of Innovation and Creativity in Human Science , Issue 5 , Year , Winter 2015 Article 7 - مقایسه میزان سواد اطلاعاتی و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان تحت آموزش از راه دور و آموزش سنتی Leila Bakhtiari Bakhtiari Ezatollah Ghadampour Ghadampour Mansoreh Bakhtiari Bakhtiari Ali Akbar Sadin Sadin Information and Communication Technology in Educational Sciences , Issue 1 , Year , Summer 2014 Article 8 - رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و گرایش به تفکر انتقادی با میزان آمادگی دانشجویان برای حضور در دوره های آموزش الکترونیکی Ezatallah Ghadampour Peyman Kamkar Hoshang Garavand Sajad Jamshidikia Information and Communication Technology in Educational Sciences , Issue 4 , Year , Winter 2014