• Home
  • مهران صلواتی

    List of Articles مهران صلواتی


  • Article

    1 - تحلیل عوامل موثر بر رفتار مصرف گنندگان شبکه های اجتماعی در میان کاربران ایرانی
    Applied researches of organizational behavior , Issue 500 , Year , Spring 2024

    تحلیل رفتار مصرف‌کنندگان در حوزه شبکه‌های اجتماعی، با گسترش گردشگری این شبکه‌ها در کشورهای مختلف، امری حیاتی و مهم محسوب می‌شود. این تحلیل می‌تواند به شناسایی الگوهای مصرف در این زمینه کمک کرده و راهنمایی برای تدوین استراتژی‌ها و تصمیم&z More

    تحلیل رفتار مصرف‌کنندگان در حوزه شبکه‌های اجتماعی، با گسترش گردشگری این شبکه‌ها در کشورهای مختلف، امری حیاتی و مهم محسوب می‌شود. این تحلیل می‌تواند به شناسایی الگوهای مصرف در این زمینه کمک کرده و راهنمایی برای تدوین استراتژی‌ها و تصمیم‌گیری‌های مرتبط با این حوزه فراهم آورد. هدف اصلی این تحقیق، تحلیل رفتار مصرف‌کنندگان شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران ایرانی بوده است. برای انجام این تحقیق از روش مدلیابی ساختاری در قالب تحلیل عاملی استفاده شده است. در این بخش به منظور تحلیل از ابزار پرسشنامه استفاه شده است. روایی این پرسشنامه از طریق روایی سازه و پایایی با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ ارزیابی و مورد تایید قرار گرفته است. به منظور برسی رفتار مصرف کننده و مولفه های موثر از روش مدلیابی معادلات ساختاری استفاده گردید. نتایج این بررسی ضمن تایید برازش الگوی نهایی به تایید این الگو منجر شده است. در این تحقیق از نرم افزار ایموس به منظور تحلیل داده ها استفاده گردید. نتایج تحقیق به شناسایی شاخص های جزئی در قالب قابلیت ها، حریم خصوصی کارکرد ها و محتوی شبکه انجامید.

    Manuscript profile