Subject Areas :
مصطفی اکبریان 1 , سجاد یاریان 2 , هلیا واحدی 3
1 - استادیار گروه علوم اجتماعی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکزی، تهران، ایران
2 - کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، دانشگاه علوم پزشکی ایران، انستیتو روانپزشکی تهران، تهران، ایران
3 - دکترای روانشناسی عمومی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکزی، تهران، ایران
* آدرس نویسنده مسئول: دانشگاه علوم پزشکی ایران، انستیتو روانپزشکی تهران
Email: yaryan.s@iums.ac.ir
Keywords: اثربخشی سازمانی, واژگان کلیدی: مسئولیت اجتماعی, بنگاه های اقتصادی – انتفاعی, کارآمدی سازمانی,
Abstract :
منابع و مآخذ
- اسمیت، فیلیپ (1998) درآمدی بر نظریه فرهنگی، ترجمه حسن پویان، دفتر پژوهش های فرهنگی با همکاری مرکز بین المللی گفتگوی تمدن ها.
- دلاور، علی. (1396). روش های تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی. تهران: انتشارات رشد.
- رابینز، استیفن (1384)، مبانی رفتار سازمانی، ترجمه پارسائیان و اعرابی، تهران: دفتر پژوهش های فرهنگی، چاپ هشتم.
- رحمان سرشت، حسین (1385)، تئوری های سازمان و مدیریت، جلد اول، تهران: موسسه انتشارات فرهنگی فن و هنر.
- رضائیان، علی (1375)، مدیریت رفتار سازمانی، تهران: انتشارات دانشگاه تهران.
- رضائیان، علی (1390)، مبانی سازمان و مدیریت، تهران: سمت.
- ساروخانی، باقر (1375). روش تحقیق جلد (1) تهران: اطلاعات.
- نجف بیگی، کمال (1383)، مسئولیت اجتماعی و مدیریت سازمانی، همایش استانداردهای مدیریت، ISO، تهران.
- Cheng, B., Ionnou, I. and Serafeim, G (2014). Corporate Social Responsibility and Access to Finance, Strategic Management Journal, Vol. 35(1), 1-23.
- Lantos, Geoffrey P. (2001). |The Boundaries of Strategic Corporate Social Responsibility”. Journal of Consumer Marketing. MCB UP. 18(7): 595-632.
- Mercedes, R.F (2015). Social responsibility and financial performance: The role of good corporate governance. BrQ Business Research Quarterly.
- Mignnan, H.B. and Gopal, K. (2005), Faces of Corporate Citizenship and Social Responsibility, Wiley 29(17): 411-422.
- Randolph, S. W. (2008), "The Role of Altruistic Behavior, Empathetic and social Responsibility Motivation in Blood Donation Behavior", Transfusion, Vol. 48: 43- 54.
- Roberts, R.W. (1992). Determinants of corporate social responsibility disclosure. Account. Organ. Soc, Vol. 17(6), 595-612.
- Saiful, S. (2006), The Difference being Aluristic and Strategic in Busniess, Strategic Direction Journal, 21(3): 73-89.
- Salewski, M. and Zulch, H (2014). The Association between Corporate Social Responsibility (CSR) and Eamings quality: Evidence from European Blue Chips. HHL Working Paper, No.131.
- Salmnons, S. and Hill, A.P. (2005), Perceived Corporate Social Responsibility and Consumer Behaviour, Joruanl of International affairs and Business Research, 45(2): 39-51.
- Simpson, G.W. and Roberts, R, (2002). The link between corporate social and financial performance: evidence from the banking industry. J. Bus. Ethics, Vol. 35(2), 97-109.
- Smith, N.C. (2003), consumer Perceptions of Corporate Social Responsibility: The CSR halo effect, 16. Faculty and Research Paper.
- Smith, Nicola (2013), Corporate Social Responsibility: Power to the People, Retrieved 28 April 2014.
- Yongquiang, G. (2009). “Corporate Social Responsibility and Consumers” Response: the Missing Linkage”. Baltic Journal of Management. Vol. 4. No. 3, 269-287.