-
Subject Areas : Behavioral Studies in Managementحمیدرضا نعمتی 1 , سید هادی سید فضلی 2
1 - دانشگاه ازاد اسلامی واحد تهران مرکز
2 - دانشکده مدیریت دانشگاه ازاد اسلامی واحد تهران غرب
Keywords:
Abstract :
-
ابراهیم پور ازبری، مصطفی و اکبری، محسن و وشکایی نژاد، صدف. (1399). تأثیر رفتار خلق ارزش مشترک مشتری با ترجیح برند بر قصد خرید مجدد. کاوشهای مدیریت بازرگانی،12(24)،288-260.
ابراهیمی، عبدالحمید و جعفرزاده کناری، مهدی و اجلی، امین و رضایی، داود و نصیری، مهری. (1393). نقش کیفیت خدمات در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان در صنعت بانکداری کشور. تحقیقات بازاریابی نوین.4(4)،20-1.
احتشام زاده، مرتضی. (1398). بررسی نقش میانجیگری اعتماد، رضایت و وفاداری مشتریان بانک دی در ارتباط بین کیفیت ادراکی خدمات الکترونیک و ارزش ویژه برندبانک دی. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی، دانشگاه پیام نور مرکز شهر ری.
اخوان فر، امین و رضیعی، فاطمه سادات. (1395). بررسی رابطهی بین کیفیت خدمات الکترونیکی، کیفیت درک شده و اعتماد با قصد خرید مجدد (مطالعه موردی: کلیه مشتریان شعب بانک ملت شهرستان گرگان). دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد در قرن 21.
اسودی، غزاله و روستا، علیرضا. (1400). بررسی نقش عوامل مؤثر تبلیغات شفاهی بر قصد خرید مجدد (مطالعه موردی: صندوقهای سرمایه گذاری بانک ملت). مدیریت کسب و کار، (50)،338-316.
آقازاده، هاشم و قلی پور، رحمت اله و بخشی زاده، الهه. (1392). بررسی تأثیر شخصیت برند بر قصد خرید مجدد از طریق ارزش ادراک شده و وفاداری برند. تحقیقات بازاریابی نوین،3(4)،16-1.
توکلی، غلامرضا و منطقی، منوچهر و نظری، یونس. (1395). رضایتمندی مشتریان از طریق کیفیت خدمات و قصد خرید (مورد مطالعه: بانک ملت شهر خرم آباد). دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد در قرن 21.
ثریایی، علی و پورفرج، علیرضا و اکبرپور، راضیه. (1397). بررسی رابطه بین تبلیغات دهان به دهان با قصد خرید مجدد مشتریان (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد استان مازندران). سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حلها.
دهدشتی شاهرخ، زهره و سلیمان زاده، امید و شاه میرزایی، وحیدرضا. (1396). تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری با توجه به نقش میانجی گری اعتماد الکترونیکی، رضای الکترونیکی و وفاداری الکترونیکی. راهبردهای بازرگانی،24(10)،140-127.
زارعی، عظیم الله و ملکی، مرتضی و رحیمی، مهدی. (1394). شعار برند و قصد خرید مشتریان نظام بانکی. کاوشهای مدیریت بازرگانی،7(14)،69-55.
زاهدی، فاطمه و اسماعیل پور، مجید و بحرینی زاده، مجید. (1399). تأثیر تأییدکننده مشهور بر قصد خرید مصرفکننده با نگرش به تبلیغ و برند. کاوشهای مدیریت بازرگانی،12(24)،367-347.
زرین، رضا. (1397). ارزیابی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر اعتماد، رضایت و وفاداری مشتریان بانک ملی در اصفهان. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی، دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی.
زمانی، ساناز. (1398). رابطه الکترونیک، تجربه مالی عملکرد و مشتری از نقش طریق مشتریان وفاداری و رضایت میانجی در بانک شعب گیلان. رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری،3(19)،103-87.
سعیدا، سعید. (1394). تأثیر تصویر فروشگاه بر قصد خرید مشتریان: اعتماد و ریسک درک شده به عنوان متغیرهای تعدیل کننده، تحقیقات بازاریابی نوین،5(2)،19-7.
شیخ اسماعیلی، سامان و مولایی، سوران. (1396). ارزیابی اثرات نوگرایی مصرف کنندگان، ارزشهای هیجانی و چشم و همچشمی بر روی قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران. کاوشهای مدیریت بازرگانی،9(18)،188-159.
صفری، محمد و سلیمانی، مهشید و قبادی نیا، هاجر. (1396). الگوی مفهومی تبیین بازاریابی اخلاقی در تمایل به خرید مصرف کننده اینترنتی با توجه به نماد اعتماد الکترونیکی. کاوشهای مدیریت بازرگانی،9(18)،60-44.
عابد خراسانی، مهران و پویا، علیرضا و کفاش پور، آذر. (1400). تأثیر آمادگی فناورانه مشتریان بانک بر رضایت با میانجیگری کیفیت و ارزش درک شده از خدمات، اعتماد مشتریان. کاوشهای مدیریت بازرگانی،13(25)،81-54.
عباسی، عباس و جمشیدی، داریوش. (1397). بررسی تأثیر اعتماد بر رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیکی و رضایتمندی مشتریان بانکی. کنفرانس ملی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران.
قره چه، منیژه و حسینی، محمود و مانیان، امیر و محمدی، خسرو. (1396). طراحی و تبیین الگوی اعتماد در بانکداری الکترونیکی. چشم انداز مدیریت دولتی، (30)،55-35.
محبی، سراج الدین. (1395). تبلیغات دهان به دهان چیست؟. دومین همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری.
محمدشفیعی، مجید و احقر بازرگان، نگین. (1397). تأثیر توسعه داد و ستدهای الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان و قصد خرید مجدد. کاوشهای مدیریت بازرگانی،10(20)،90-72.
موسوی، حبیب و پایدار، فرانک. (1395). رابطه اعتماد، ارزش درک شده و قصد خرید مجدد مشتریان (مطالعه موردی: در فروشگاههای اینترنتی 5040). چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری.
Alarifi, A. A., & Husain, K. S. (2021). The influence of Internet banking services quality on e-customers’ satisfaction of Saudi banks: comparison study before and during COVID-19. International Journal of Quality & Reliability Management.
Al-dweeri, R. M., Obeidat, Z. M., Al-dwiry, M. A., Alshurideh, M. T., & Alhorani, A. M. (2017). The impact of e-service quality and e-loyalty on online shopping: moderating effect of e-satisfaction and e-trust. International Journal of Marketing Studies, 9(2), 92-103.
Amron, A. (2018). The influence of brand image, brand trust, product quality, and price on the consumer’s buying decision of MPV cars. European Scientific Journal, 14(13), 228-239.
Atulkar, S., & Kesari, B. (2017). Satisfaction, loyalty and repatronage intentions: Role of hedonic shopping values. Journal of Retailing and Consumer Services 23–34.
Bressolles, G., Durrieu, F., & Senecal, S. (2014). A consumer typology based on e-service quality and e-satisfaction. Journal of Retailing and Consumer Services. Vol, 21, No, 6, pp. 889-896.
Chen, S. C., & Lin, C. P. (2019). Understanding the effect of social media marketing activities: The mediation of social identification, perceived value, and satisfaction. Technological Forecasting and Social Change, 140, 22-32.
Currás‐Pérez, R., Dolz‐Dolz, C., Miquel‐Romero, M. J., & Sánchez‐García, I. (2018). How social, environmental, and economic CSR affects consumer‐perceived value: Does perceived consumer effectiveness make a difference?. Corporate Social Responsibility and Environmental Management, 25(5), 733-747.
Fernandes, T., & Pinto, T. (2019). Relationship quality determinants and outcomes in retail banking services: The role of customer experience. Journal of Retailing and Consumer Services, 50, 30-41.
Grabner-Kräuter, S., & Faullant, R. (2008). Consumer acceptance of Internet banking: the influence of internet trust. International journal of bank marketing, Vol.26, No.7, pp.483-504.
Guo, Y., Zhu, Y., Barnes, S.J., Bao, Y., Li, X., and Le-Nguyen, K. (2018). Understanding cross‐product purchase intention in an IT brand extension context, Psychology and Marketing Journal, 35(6). 392-411
Hsu, C. L., Yu, L. C., & Chang, K. C. (2017). Exploring the effects of online customer reviews, regulatory focus, and product type on purchase intention: Perceived justice as a moderator. Computers in Human Behavior, 69(2), 335- 346.
Hurley, R., Gong, X. and Waqar, A. (2014). Understanding the loss of trust in large banks. International Journal of Bank Marketing, 32(5), 348-366.
Kuo, Y. F.,Wu, C.M, Deng, W.J. (2009). The relationship among service quality,perceived value,customer satisfaction and post-purchase intention in mobile value-added services. Computers in Human Behaviors, No. 25, 887- 896
Mullan, J., Bradley, L., & Loane, S. (2017). Bank adoption of mobile banking: stakeholder perspective. International Journal of Bank Marketing
Pagani, M., Racat, M., & Hofacker, C. F. (2019). Adding voice to the omnichannel and how that affects brand trust. Journal of Interactive Marketing, 48, 89-105.
Pather, P. (2016). Brand equity as a predictor of repurchases intention of male branded cosmetic products in South Africa. Business and Social Science Journal, 1(3), 193-247
Rahim Hussain, Amjad Al Nasser, Yomna K. Hussain, (2014). “ Service quality and customer satisfaction of a UAE-based airline: An empirical investigation”. Journal Of Air Transport Management, 1-9.
Shankar, A., & Jebarajakirthy, C. (2019). The influence of e-banking service quality on customer loyalty. International Journal of Bank Marketing.
Sharma, S. K., & Sharma, M. (2019). Examining the role of trust and quality dimensions in the actual usage of mobile banking services: An empirical investigation. International Journal of Information Management, 44, 65-75.
Slack, N., Singh, G., & Sharma, S. (2020). Impact of perceived value on the satisfaction of supermarket customers: developing country perspective. International Journal of Retail & Distribution Management. 90-115.
Söderlund, M. (2018). Customer satisfaction and its consequences on customer behaviour revisited: The impact of different levels of satisfaction on word-of-mouth, feedback to the supplier and loyalty. International Journal of Service Industry Management, 9(2), 169-188.
Theresia, L., & Bangun, R. (2017, December). Service quality that improves customer satisfaction in a university: A case study in Institut Teknologi Indonesia. In IOP Conference Series: Materials Science and Engineering (Vol. 277, No. 1, p. 012059). IOP Publishing.
Wang, S. W., Kao, G. H. Y., & Ngamsiriudom, W. (2017). Consumers' attitude of endorser credibility, brand and intention with respect to celebrity endorsement of the airline sector. Journal of Air Transport Management, 60(2), 10-17.
Yang, S., Lu, Y., Chau, P., & Gupta, S. (2015). Role of channel integration on the service quality, satisfaction, and repurchase intention in a multi-channel (online.cum-mobile) reta
_||_