فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی عاطفه شکاری فرج اله رحیمی سیروس کراهی مقدم دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - بررسی تاثیر رضایتمندی و اعتماد بر وفاداری مشتریان در سازمان های خدماتی (مطالعه موردی شعب بانک ملی در شهر اراک) محمد امین جمشیدیان دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری از طریق تلفن همراه فریده حق شناس کاشانی افشین رهنما قره خان بیگلو علی درستی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - بررسی تاثیر ابعاد ادراک قیمت بر خبرگی قیمت و میزان لذت بخشی خرید پیمان غفاری آشتیانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - ارائه رویکردی مبتنی بر منطق فازی برای ارزیابی میزان رضایت مشتری حجت اله حمیدی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری؛ محصولات لپ تاپ، گوشی همراه و خودرو اسماعیل شاه طهماسبی خبات نسائی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با تکنیک دیماتل فازی و رویکرد سیستمی: مطالعه موردی سایت های تبلیغاتی ایران رضا رادفر علی شهابی