فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - ارائه مدل علی- راهبردی بازاریابی عملگرایانه در صنعت بانکداری اسلامی متکی بر ابزارهای هوش مصنوعی رامین فامیلی علیرضا روستا محمود احمدی شریف دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - ارائه مدل بازاریابی خیرخواهانه با رویکرد اخلاق و مسئولیتپذیری به روش تحلیل مضمون میثم عاقلی محمد مهدی پرهیزگار محمد نصراله نیا دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - طراحی الگوی پیش بینی محرک های بهبود سبک زندگی بازاریابان مسلمان ایرانی راشد باران زهی سید حسن حاتمی نسب شهناز نایب زاده دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - بررسی آثار اقتصادی قوانین و مقررات اقدامات تملکی حاکمیت، نسبت به اراضی در محدوده و حریم شهرها با تکیه بر حقوق اسلامی بهنام باقری مجتبی نیکدوستی مریم قربانی فر دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - تبیین شاخصهای بازاریابی اجتماعی در حسابرسی عزیزاله الاسوند اله کرم صالحی محمد امین کوهبر دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - بررسی تاثیر عوامل موثر بر نقدشوندگی سهام به روش الگوی رگرسیون داده های تابلویی با رویکرد اثرات ثابت با تاکید بر نقش تعدیل گری ساختار هیات مدیره فاطمه مرانی اله کرم صالحی علیرضا جرجرزاده احمد کعب عمیر دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - بررسی نظریات تالکوت پارسونز در تغییرات فرهنگی پس از انقلاب اسلامی محمد علی دانش صدیق ابوالفضل داودی رکن آبادی محمدرضا شریف زاده پژمان دادخواه