ا

  • احمدی.علیرضا ارائه مدل بهره وری اقتصادی براساس نوآوری با تأکید بر توسعه منابع انسانی [ دوره4, شماره 10 - زمستان سال 1398]
  • اسگندری.کریم موفقیت مدیریت ارتباط با ارباب رجوع و نقش مدیریت دانش در آن (مطالعه موردی: سازمان شهرداری شهرستان اسکو) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • اسگندری.کریم نقش سلامت روانی مدیران در مسئولیت اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی [ دوره2, شماره 6 - زمستان سال 1396]
  • اسگندری.کریم ارائه مدل بهره وری اقتصادی براساس نوآوری با تأکید بر توسعه منابع انسانی [ دوره4, شماره 10 - زمستان سال 1398]
  • اسگندری.کریم بررسی وضعیت اخلاق حرفه ای فرماندهان نیروی انتظامی استان آذربایجانشرقی [ دوره3, شماره 8 - زمستان سال 1397]
  • اسماعیلی پرودل.شیما بررسی تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد خلاق کارکنان با توجه به نقش عدم اطمینان محیطی و هوش فرهنگی (مورد مطالعه: سازمان دامپزشکی ارومیه) [ دوره4, شماره 10 - زمستان سال 1398]
  • افتخاری سینجانی.سیده شیما بررسی نقش مسئولیت‌های اجتماعی، کیفیت خدمات و هویت مشترک سازمان و مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد) [ دوره2, شماره 5 - تابستان سال 1396]

آ

  • آب چر.بهجت بررسی کارایی شهرک های صنعتی مستقر در استان زنجان با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها (DEA) [ دوره3, شماره 7 - تابستان سال 1397]
  • آریا.انیسا بررسی تاثیر اسناد برند، باور برند، شایعات برند بر وفاداری برند. مطالعه موردی: (شرکت های چرم واقع در شهر تبریز) [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1395]

ب

  • بوداقی خواجه نوبر.حسین بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت مبتنی بر تولید بهنگام و عملکرد مالی شرکتهای خودرویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • بوداقی خواجه نوبر.حسین بررسی تأثیر ابعاد اقتصاد پایدار بر عملکرد بازاریابی صنعت گردشگری [ دوره3, شماره 8 - زمستان سال 1397]
  • بوداقی خواجه نوبر.حسین بررسی میزان تاثیر تبلیغات تجاری بر ارزش ویژه ی برند (مطالعه موردی: کارخانجات شکلات سازی آذربایجان شرقی) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • بوداقی خواجه نوبر.حسین ارزیابی رابطه بین سرمایه اجتماعی و عملکرد صادرات با تاکید بر نقش میانجی همکاری و تعهد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت اسنوا) [ دوره2, شماره 5 - تابستان سال 1396]
  • بیک زاد.جعفر بررسی تأثیر استفاده از استراتژی بازاریابی سبز بر ترجیح مشتریان در خرید و وفاداری مصرف‌کننده به برند محصولات خانگی سبز [ دوره2, شماره 6 - زمستان سال 1396]
  • بیک زاد.جعفر تأثیر تبلیغات دهان به دهان بر ترجیحات مشتری [ دوره2, شماره 5 - تابستان سال 1396]

پ

  • پیرپاره.صبا بررسی و ارائه راهکارهای بهره گیری مطلوب از فناوری‌های جدید در دوره ابتدایی [ دوره4, شماره 9 - تابستان سال 1398]
  • پیوسته.علی اکبر طراحی مدل نقش زنان در فرایند تصمیم‌گیری خریدهای خانوادگی با درنظر گرفتن تأثیر بازاریابی ویروسی (مطالعه موردی: زنان کلانشهر تبریز) [ دوره4, شماره 10 - زمستان سال 1398]
  • پیوسته.علی اکبر نقش استراتژی‌های کارآفرینی در موفقیت کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و اولویت بندی استراتژی ها به روش AHP (مورد مطالعه: استان آذربایجان شرقی) [ دوره4, شماره 9 - تابستان سال 1398]

ت

  • تقی زاده.محمد ارزیابی تأثیر توانمندی بازاریابی بر عملکرد شرکت با توجه به نقش تعدیل‌کنندگی توان سازمانی: (مطالعه موردی شرکت مارال صنعت ارومیه) [ دوره2, شماره 6 - زمستان سال 1396]
  • تمیزی.علیرضا بررسی تأثیر فضای سیاسی ادراک‌شده بر تعهد عاطفی با نقش تبدیل‌گر کار تیمی و مهارت سیاسی [ دوره4, شماره 10 - زمستان سال 1398]

ج

  • جعفری نویمی پور.نیما بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی، استراتژی سازمانی و نوآوری در فناوری بر اثربخشی سیستمهای الکترونیکی مدیریت ارتباط با مشتری [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • جعفری نویمی پور.نیما بهبود عملکرد سازمان از طریق زنجیره ارزش و تسهیم دانش [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • جمشیدی.شیدا بررسی تأثیر فضای سیاسی ادراک‌شده بر تعهد عاطفی با نقش تبدیل‌گر کار تیمی و مهارت سیاسی [ دوره4, شماره 10 - زمستان سال 1398]
  • جودی فام.افشین بررسی سیستم‌های ارزشی مدیریت استعداد در راستای بهبود عملکرد (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اورمیه) [ دوره3, شماره 7 - تابستان سال 1397]

چ

  • چاربند.یگانه بهبود عملکرد سازمان از طریق زنجیره ارزش و تسهیم دانش [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • چاربند.یگانه بررسی و ارائه راهکارهای بهره گیری مطلوب از فناوری‌های جدید در دوره ابتدایی [ دوره4, شماره 9 - تابستان سال 1398]

ح

  • حازم.الناز طراحی مدل نقش زنان در فرایند تصمیم‌گیری خریدهای خانوادگی با درنظر گرفتن تأثیر بازاریابی ویروسی (مطالعه موردی: زنان کلانشهر تبریز) [ دوره4, شماره 10 - زمستان سال 1398]
  • حسین زاده.امیدعلی مطالعه تطبیقی پیشرفت تحصیلی، شادکامی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان در مدارس شهرستان هریس [ دوره4, شماره 9 - تابستان سال 1398]
  • حسین زاده.کامران تأثیر مدیریت دانش مشتری بر اثربخشی با تاکید بر نقش میانجی چابکی سازمانی )مورد مطالعه: بانک سپه آذربایجان غربی( [ دوره3, شماره 8 - زمستان سال 1397]
  • حمدی کهنعلی.رضا ا شناسایی و اولویت‌بندی عوامل بروز تعارض و راهبردهای مدیریتی آن با استفاده از تکنیک‌های تصمیم‌گیری چند معیاره فازی در شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1395]

خ

  • خدیوی.اسدالله بررسی تأثیر مدیریت دانش در خلاقیت کارکنان شرکت گاز شهرستان ارومیه [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • خرمی.غلامرضا بررسی تأثیر برنامه‌ریزی منابع سازمانی، مدیریت زنجیره تأمین و مدیریت منابع انسانی بر عملکرد شرکت [ دوره2, شماره 5 - تابستان سال 1396]
  • خیری.سحر رابطه ی مشتری مداری و ارزش ویژه برند آناتا (مطالعه موردی: شرکت آناتا) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1395]

د

  • دانش فر.طاهره بررسی تأثیر مدیریت دانش در خلاقیت کارکنان شرکت گاز شهرستان ارومیه [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • درودی.هما بررسی کارایی شهرک های صنعتی مستقر در استان زنجان با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها (DEA) [ دوره3, شماره 7 - تابستان سال 1397]
  • دلشاد.زهرا طراحی زنجیره تأمین چابک با برنامه‌ریزی یکپارچه تولید، انتخاب سفارشات و قیمت‌گذاری [ دوره3, شماره 7 - تابستان سال 1397]
  • دلشاد.زهرا ارائه مدل پویایی سیستم‌ها برای ارزیابی عوامل مؤثر بر میزان سبز بودن مدیریت زنجیره تأمین [ دوره2, شماره 6 - زمستان سال 1396]
  • دهقان دهنوی.حسن طراحی زنجیره تأمین چابک با برنامه‌ریزی یکپارچه تولید، انتخاب سفارشات و قیمت‌گذاری [ دوره3, شماره 7 - تابستان سال 1397]

ر

  • رستم زاده.رضا تأثیر مدیریت دانش مشتری بر اثربخشی با تاکید بر نقش میانجی چابکی سازمانی )مورد مطالعه: بانک سپه آذربایجان غربی( [ دوره3, شماره 8 - زمستان سال 1397]
  • رستم زاده.رضا اثرات عوامل محیطی بر عملکرد بازاریابی سبز؛ مطالعه موردی: شرکت شیرین عسل [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • رستم زاده.رضا نقش قابلیت‌های پرسنل در چابکی زنجیره تأمین (مطالعه موردی: کارکنان شرکت دخانیات استان آذربایجان غربی) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • رستم زاده.رضا بررسی تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد خلاق کارکنان با توجه به نقش عدم اطمینان محیطی و هوش فرهنگی (مورد مطالعه: سازمان دامپزشکی ارومیه) [ دوره4, شماره 10 - زمستان سال 1398]
  • رستم زاده.رضا بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین سبز بر چابکی سازمانی (مطالعه موردی: ایران خودرو تبریز) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • رمضانی.مجتبی طراحی زنجیره تأمین سبز حلقه بسته در شرایط رقابتی بودن تقاضا و قیمت گذاری محصولات به صورت همزمان با استفاده از الگوریتم جهش قورباغه [ دوره4, شماره 10 - زمستان سال 1398]
  • رمضانی.مجتبی مدل مسیری بهره‌وری صادراتی از طریق استراتژی‌های ورود به بازارهای جدید بر اساس دیدگاه مبتنی بر منابع [ دوره4, شماره 9 - تابستان سال 1398]

ز

  • زارعی.بتول نقش سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) در بهره‌وری سازمان مطالعه موردی: شرکت تراکتور‌سازی تبریز [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1395]

س

  • سرابی نژاد.صدیقه اولویت بندی عوامل مؤثر بر رضایت شغلی و ارتباط آن بر تعهد سازمانی با بکارگیری تکنیک تاپسیس (مورد مطالعه: شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی اذربایجان شرقی) [ دوره3, شماره 7 - تابستان سال 1397]
  • سروی.هوشنگ مطالعه تطبیقی پیشرفت تحصیلی، شادکامی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان در مدارس شهرستان هریس [ دوره4, شماره 9 - تابستان سال 1398]
  • سلطانی.زینب بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی، استراتژی سازمانی و نوآوری در فناوری بر اثربخشی سیستمهای الکترونیکی مدیریت ارتباط با مشتری [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • سیفی شجاعی.حمیده ارزیابی عوامل موثر بر بهبود عملکرد مدیریت زنجیره تامین با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی در صنایع غذایی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • سیفی.آیسان بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت مبتنی بر تولید بهنگام و عملکرد مالی شرکتهای خودرویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1395]

ش

  • شعبان نژاد.فاطمه تأثیر CRM و ERP بر ارزش عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش میانجی سیستم‌ و فرآیند یکپارچه (مطالعه موردی: شرکت محورسازان ایران‌خودرو) [ دوره2, شماره 5 - تابستان سال 1396]
  • شهری مجارشین.علی اکبر بررسی نقش مسئولیت‌های اجتماعی، کیفیت خدمات و هویت مشترک سازمان و مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد) [ دوره2, شماره 5 - تابستان سال 1396]

ض

  • ضیائی حاجی پیرلو.مصطفی دسته‌بندی توانمندسازهای چابکی تأمین‌کنندگان در صنعت قطعه‌سازی خودرو [ دوره2, شماره 5 - تابستان سال 1396]

ع

  • عباس نژاد.طیبه سنجش و اولویت بندی استراتژی‌های مدیریت زنجیره تأمین سبز با روش تحلیل سلسله‌مراتبی فازی [ دوره3, شماره 7 - تابستان سال 1397]
  • عبدالعلی‌پور.امیرحسین ارائه الگویی برای تصمیم‌گیری لجستیک در زمان بحران [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • عبدلی.مریم بررسی نقش ویژگی های مرکزی و پیرامونی در سازگاری با بانکداری موبایل با متغیر تعدیل گر خودکارآمدی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • عرفای جمشیدی.شادی ارائه مدل بهره وری اقتصادی براساس نوآوری با تأکید بر توسعه منابع انسانی [ دوره4, شماره 10 - زمستان سال 1398]
  • عرفای جمشیدی.شیدا بررسی تأثیر فضای سیاسی ادراک‌شده بر تعهد عاطفی با نقش تبدیل‌گر کار تیمی و مهارت سیاسی [ دوره4, شماره 10 - زمستان سال 1398]
  • عرفای جمشیدی.شیدا ارائه مدل بهره وری اقتصادی براساس نوآوری با تأکید بر توسعه منابع انسانی [ دوره4, شماره 10 - زمستان سال 1398]
  • علی محمدی سیابان.اصغر اثرات عوامل محیطی بر عملکرد بازاریابی سبز؛ مطالعه موردی: شرکت شیرین عسل [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1395]

ف

  • فخیمی آذر.سیروس بررسی اثرات فرایندهای مدیریت دانش بر مدیریت منابع انسانی با تاکید بر نقش میانجی بهره- برداری از دانش (مطالعه موردی: گمرک رازی استان آذربایجان غربی) [ دوره3, شماره 8 - زمستان سال 1397]
  • فرخی.سیامک تأثیر تبلیغات دهان به دهان بر ترجیحات مشتری [ دوره2, شماره 5 - تابستان سال 1396]
  • فضلی.امیر ارزیابی و رتبه‌بندی موانع و تنگناهای توسعه گمرک الکترونیک (مطالعه موردی: گمرکات استان آذربایجان غربی) [ دوره2, شماره 6 - زمستان سال 1396]
  • فقهی فرهمند.ناصر مدیریت استراتژیک دانش در سازمان با رویکرد تکنولوژی اطلاعات [ دوره2, شماره 5 - تابستان سال 1396]
  • فیاض.علی تعیین میزان تأثیر ابعاد یکپارچگی زنجیره تأمین روی توانمندیهای رقابتی [ دوره3, شماره 8 - زمستان سال 1397]
  • فیضی.جعفر صادق بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی در جذب مشتریان وفادار به کمک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM (مطالعه موردی: موسسه مالی اعتباری کوثر) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1395]

ق

  • قربانی.علی طراحی مدل نقش زنان در فرایند تصمیم‌گیری خریدهای خانوادگی با درنظر گرفتن تأثیر بازاریابی ویروسی (مطالعه موردی: زنان کلانشهر تبریز) [ دوره4, شماره 10 - زمستان سال 1398]
  • قلی پور.پروانه ارائه مدل ترکیبی و بررسی چابکی سازی زنجیره تأمین با بهره‌گیری از الگوریتم های تصمیم گیری‌های چند شاخصه‌ای DNAP و VIKOR (مطالعه موردی: صنایع تولیدی) [ دوره4, شماره 9 - تابستان سال 1398]
  • قمیان.محمد مهدی تعیین میزان تأثیر ابعاد یکپارچگی زنجیره تأمین روی توانمندیهای رقابتی [ دوره3, شماره 8 - زمستان سال 1397]

ک

  • کاوسی کلجاهی.هما ارزیابی رابطه بین سرمایه اجتماعی و عملکرد صادرات با تاکید بر نقش میانجی همکاری و تعهد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت اسنوا) [ دوره2, شماره 5 - تابستان سال 1396]

م

  • محمودزاده.احد بررسی تأثیر برنامه‌ریزی منابع سازمانی، مدیریت زنجیره تأمین و مدیریت منابع انسانی بر عملکرد شرکت [ دوره2, شماره 5 - تابستان سال 1396]
  • محمودی میمند.محمد تأثیر CRM و ERP بر ارزش عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش میانجی سیستم‌ و فرآیند یکپارچه (مطالعه موردی: شرکت محورسازان ایران‌خودرو) [ دوره2, شماره 5 - تابستان سال 1396]
  • مظفری.محمد مهدی ارائه مدل ترکیبی و بررسی چابکی سازی زنجیره تأمین با بهره‌گیری از الگوریتم های تصمیم گیری‌های چند شاخصه‌ای DNAP و VIKOR (مطالعه موردی: صنایع تولیدی) [ دوره4, شماره 9 - تابستان سال 1398]
  • منافی.سید محمد نقش استراتژی‌های کارآفرینی در موفقیت کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و اولویت بندی استراتژی ها به روش AHP (مورد مطالعه: استان آذربایجان شرقی) [ دوره4, شماره 9 - تابستان سال 1398]
  • منصوری.فرزانه سنجش و اولویت بندی استراتژی‌های مدیریت زنجیره تأمین سبز با روش تحلیل سلسله‌مراتبی فازی [ دوره3, شماره 7 - تابستان سال 1397]
  • منفرد معصوم.نگار نقش سلامت روانی مدیران در مسئولیت اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی [ دوره2, شماره 6 - زمستان سال 1396]
  • مهرابی.سارا بررسی و ارائه راهکارهای بهره گیری مطلوب از فناوری‌های جدید در دوره ابتدایی [ دوره4, شماره 9 - تابستان سال 1398]
  • میراب خانباغی.نگین بررسی وضعیت اخلاق حرفه ای فرماندهان نیروی انتظامی استان آذربایجانشرقی [ دوره3, شماره 8 - زمستان سال 1397]
  • میرزائی میلانی.سیاوش بررسی تأثیر ابعاد اقتصاد پایدار بر عملکرد بازاریابی صنعت گردشگری [ دوره3, شماره 8 - زمستان سال 1397]

ن

  • نصرالهی سعیدلو.رضا طراحی زنجیره تأمین سبز حلقه بسته در شرایط رقابتی بودن تقاضا و قیمت گذاری محصولات به صورت همزمان با استفاده از الگوریتم جهش قورباغه [ دوره4, شماره 10 - زمستان سال 1398]
  • نصرالهی سعیدلو.رضا مدل مسیری بهره‌وری صادراتی از طریق استراتژی‌های ورود به بازارهای جدید بر اساس دیدگاه مبتنی بر منابع [ دوره4, شماره 9 - تابستان سال 1398]
  • نعامی.عبداله بررسی نقش مسئولیت‌های اجتماعی، کیفیت خدمات و هویت مشترک سازمان و مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد) [ دوره2, شماره 5 - تابستان سال 1396]

و

  • وقفی.سید حسام تعیین میزان تأثیر ابعاد یکپارچگی زنجیره تأمین روی توانمندیهای رقابتی [ دوره3, شماره 8 - زمستان سال 1397]
  • ولی زاده اوغانی.اکبر اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه سرمایه گذاری در منطقه آزاد تجاری ارس با به‌کارگیری تکنیک TOPSIS [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1395]

ی

  • یاوری.علی بررسی تأثیر استفاده از استراتژی بازاریابی سبز بر ترجیح مشتریان در خرید و وفاداری مصرف‌کننده به برند محصولات خانگی سبز [ دوره2, شماره 6 - زمستان سال 1396]
  • یاوری.علی تأثیر تبلیغات دهان به دهان بر ترجیحات مشتری [ دوره2, شماره 5 - تابستان سال 1396]