اسگندری.کریم
موفقیت مدیریت ارتباط با ارباب رجوع و نقش مدیریت دانش در آن (مطالعه موردی: سازمان شهرداری شهرستان اسکو)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
آ
آریا.انیسا
بررسی تاثیر اسناد برند، باور برند، شایعات برند بر وفاداری برند. مطالعه موردی: (شرکت های چرم واقع در شهر تبریز)
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
ب
بوداقی خواجه نوبر.حسین
بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت مبتنی بر تولید بهنگام و عملکرد مالی شرکتهای خودرویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1395]
بوداقی خواجه نوبر.حسین
بررسی میزان تاثیر تبلیغات تجاری بر ارزش ویژه ی برند (مطالعه موردی: کارخانجات شکلات سازی آذربایجان شرقی)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
ج
جعفری نویمی پور.نیما
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی، استراتژی سازمانی و نوآوری در فناوری بر اثربخشی سیستمهای الکترونیکی مدیریت ارتباط با مشتری
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1395]
جعفری نویمی پور.نیما
بهبود عملکرد سازمان از طریق زنجیره ارزش و تسهیم دانش
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
چ
چاربند.یگانه
بهبود عملکرد سازمان از طریق زنجیره ارزش و تسهیم دانش
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
ح
حمدی کهنعلی.رضا ا
شناسایی و اولویتبندی عوامل بروز تعارض و راهبردهای مدیریتی آن با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چند معیاره فازی در شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
خ
خدیوی.اسدالله
بررسی تأثیر مدیریت دانش در خلاقیت کارکنان شرکت گاز شهرستان ارومیه
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
خیری.سحر
رابطه ی مشتری مداری و ارزش ویژه برند آناتا (مطالعه موردی: شرکت آناتا)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
د
دانش فر.طاهره
بررسی تأثیر مدیریت دانش در خلاقیت کارکنان شرکت گاز شهرستان ارومیه
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
ر
رستم زاده.رضا
اثرات عوامل محیطی بر عملکرد بازاریابی سبز؛ مطالعه موردی: شرکت شیرین عسل
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1395]
رستم زاده.رضا
نقش قابلیتهای پرسنل در چابکی زنجیره تأمین (مطالعه موردی: کارکنان شرکت دخانیات استان آذربایجان غربی)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
رستم زاده.رضا
بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین سبز بر چابکی سازمانی (مطالعه موردی: ایران خودرو تبریز)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
ز
زارعی.بتول
نقش سیستمهای برنامهریزی منابع سازمانی (ERP) در بهرهوری سازمان مطالعه موردی: شرکت تراکتورسازی تبریز
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1395]
س
سلطانی.زینب
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی، استراتژی سازمانی و نوآوری در فناوری بر اثربخشی سیستمهای الکترونیکی مدیریت ارتباط با مشتری
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1395]
سیفی شجاعی.حمیده
ارزیابی عوامل موثر بر بهبود عملکرد مدیریت زنجیره تامین با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی در صنایع غذایی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
سیفی.آیسان
بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت مبتنی بر تولید بهنگام و عملکرد مالی شرکتهای خودرویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1395]
ع
عبدالعلیپور.امیرحسین
ارائه الگویی برای تصمیمگیری لجستیک در زمان بحران
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
عبدلی.مریم
بررسی نقش ویژگی های مرکزی و پیرامونی در سازگاری با بانکداری موبایل با متغیر تعدیل گر خودکارآمدی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
علی محمدی سیابان.اصغر
اثرات عوامل محیطی بر عملکرد بازاریابی سبز؛ مطالعه موردی: شرکت شیرین عسل
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1395]
ف
فیضی.جعفر صادق
بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی در جذب مشتریان وفادار به کمک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM (مطالعه موردی: موسسه مالی اعتباری کوثر)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
و
ولی زاده اوغانی.اکبر
اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه سرمایه گذاری در منطقه آزاد تجاری ارس با بهکارگیری تکنیک TOPSIS
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1395]