ا

  • امامی.منا تعامل بین کارآفرینی اجتماعی زنان در ایران و عوامل ساختاری و فرهنگی با استفاده از نظریه عاملیت –ساختار گیدنز [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • امیری.علی بررسی مولفه های اخلاق حرفه¬ای از دیدگاه علمی (مطالعه موردی: سازمان مالیاتی استان هرمزگان) [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ب

  • باتوته.منا بررسی مولفه های اخلاق حرفه¬ای از دیدگاه علمی (مطالعه موردی: سازمان مالیاتی استان هرمزگان) [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ح

  • حیاتی مهر. محمد رضا سیاست‌ های سبک زندگی، به مثابه چارچوبی برای تبیین مسائل سیاسی-اجتماعی [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1404]

خ

  • خدادادی.داود بررسی مولفه های اخلاق حرفه¬ای از دیدگاه علمی (مطالعه موردی: سازمان مالیاتی استان هرمزگان) [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1404]

د

  • دسینه.مهدی بررسی مولفه های اخلاق حرفه¬ای از دیدگاه علمی (مطالعه موردی: سازمان مالیاتی استان هرمزگان) [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ک

  • کرباسیون.مصطفی تعامل بین کارآفرینی اجتماعی زنان در ایران و عوامل ساختاری و فرهنگی با استفاده از نظریه عاملیت –ساختار گیدنز [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1404]