امامی.منا
تعامل بین کارآفرینی اجتماعی زنان در ایران و عوامل ساختاری و فرهنگی با استفاده از نظریه عاملیت –ساختار گیدنز
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
امیری.علی
بررسی مولفه های اخلاق حرفه¬ای از دیدگاه علمی (مطالعه موردی: سازمان مالیاتی استان هرمزگان)
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ب
باتوته.منا
بررسی مولفه های اخلاق حرفه¬ای از دیدگاه علمی (مطالعه موردی: سازمان مالیاتی استان هرمزگان)
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ح
حیاتی مهر. محمد رضا
سیاست های سبک زندگی، به مثابه چارچوبی برای تبیین مسائل سیاسی-اجتماعی
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
خ
خدادادی.داود
بررسی مولفه های اخلاق حرفه¬ای از دیدگاه علمی (مطالعه موردی: سازمان مالیاتی استان هرمزگان)
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
د
دسینه.مهدی
بررسی مولفه های اخلاق حرفه¬ای از دیدگاه علمی (مطالعه موردی: سازمان مالیاتی استان هرمزگان)
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ک
کرباسیون.مصطفی
تعامل بین کارآفرینی اجتماعی زنان در ایران و عوامل ساختاری و فرهنگی با استفاده از نظریه عاملیت –ساختار گیدنز
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1404]