ایران نژاد پاریزی.الهام
طراحی مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی بر عملکرد استارتاپ ها با رویکرد خودکارآمدی تیم
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
ایمان خان.نیلوفر
ارائه مدل برندسازی بین المللی مبتنی بر مدیریت برند راهبردی در صنعت آرایشی و بهداشتی ایران
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
پ
پقه.عبدالعزیز
طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکههای اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
ت
ترابی.تقی
تبیین ابعاد استراتژی نوآوری بانکها با تمرکز بر تحول دیجیتال
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
ج
جعفری پور.میثم
اعتبارتجاري، ساختار مالکيت و تامين مالي غير رسمي (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
چ
چراغی.نسرین
طراحی الگوی پدیده اجتناب دفاعی در تصمیم گیری مدیران در سازمان های دولتی شهر ایلام بر مبنای نظریه داده بنیاد
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
ح
حدادی.حمیده
تبیین ابعاد استراتژی نوآوری بانکها با تمرکز بر تحول دیجیتال
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
خ
خمسه.عباس
ارائه مدل راهبردی بکارگیری فناوریهای نوین در صنعت رسانه با رویکرد سیستم استنتاج فازی
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
خواجه ئیان.داتیس
کارآفرینی خانوادگی: یک مطالعه مورد کاوی برای تبیین نقش فرزندان در رقابتپذیری کسبوکارهای خانوادگی
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
ر
رادفر.رضا
ارائه مدل راهبردی بکارگیری فناوریهای نوین در صنعت رسانه با رویکرد سیستم استنتاج فازی
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
رشادت جو.حمیده
طراحی مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی بر عملکرد استارتاپ ها با رویکرد خودکارآمدی تیم
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
سعیدی.پرویز
طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکههای اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
ش
شاکری.رویا
تبیین ابعاد استراتژی نوآوری بانکها با تمرکز بر تحول دیجیتال
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
شهرکی پور.حسن
طراحی الگوی استقرار مدیریت کیفیت جامع در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
شهیدی.عالمه
کارآفرینی خانوادگی: یک مطالعه مورد کاوی برای تبیین نقش فرزندان در رقابتپذیری کسبوکارهای خانوادگی
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
شیری.اردشیر
طراحی الگوی پدیده اجتناب دفاعی در تصمیم گیری مدیران در سازمان های دولتی شهر ایلام بر مبنای نظریه داده بنیاد
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
ص
صابر گرگانی.افسانه
طراحی الگوی استقرار مدیریت کیفیت جامع در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
صادقی آرانی.زهرا
توسعه راهبردهای آمیخته بازاریابی اجتماعی برای ترغیب مردم به وقف در بخش آموزش عالی: رویکرد نظریه برخاسته از داده ها
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
صالحی.علی رضا
طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکههای اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
ط
طالبی.کامبیز
طراحی مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی بر عملکرد استارتاپ ها با رویکرد خودکارآمدی تیم
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
طولابی.زینب
طراحی الگوی پدیده اجتناب دفاعی در تصمیم گیری مدیران در سازمان های دولتی شهر ایلام بر مبنای نظریه داده بنیاد
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
ع
علمشاهی.احمد
ارائه مدل راهبردی بکارگیری فناوریهای نوین در صنعت رسانه با رویکرد سیستم استنتاج فازی
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
فانی.مجید
ارائه مدل برندسازی بین المللی مبتنی بر مدیریت برند راهبردی در صنعت آرایشی و بهداشتی ایران
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
فتاحی.مجید
ارائه مدل برندسازی بین المللی مبتنی بر مدیریت برند راهبردی در صنعت آرایشی و بهداشتی ایران
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
فتحه.محمد حسین
اعتبارتجاري، ساختار مالکيت و تامين مالي غير رسمي (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
ق
قدسی.ابراهیم
شناسایی و ارزیابی عوامل کلیدی موثر بر آینده بانکداری با تمرکز بر بلاکچین با رویکرد فازی
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
گ
گرجی.یاسمن
کارآفرینی خانوادگی: یک مطالعه مورد کاوی برای تبیین نقش فرزندان در رقابتپذیری کسبوکارهای خانوادگی
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
م
محقر.علی
شناسایی و ارزیابی عوامل کلیدی موثر بر آینده بانکداری با تمرکز بر بلاکچین با رویکرد فازی
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
مقدم نژاد.مهرشاد
توسعه راهبردهای آمیخته بازاریابی اجتماعی برای ترغیب مردم به وقف در بخش آموزش عالی: رویکرد نظریه برخاسته از داده ها
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
ملکی.محمدحسن
شناسایی و ارزیابی عوامل کلیدی موثر بر آینده بانکداری با تمرکز بر بلاکچین با رویکرد فازی
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
و
وظیغه دوست.حسین
طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکههای اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
ی
یدالهی فارسی.جهانگیر
طراحی مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی بر عملکرد استارتاپ ها با رویکرد خودکارآمدی تیم
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]