ا

  • اجلی قشلاجوقی.مهدی تبیین موانع تولید به هنگام در صنعت گاز با استفاده از رویکرد ترکیبی مدل سازی ساختاری تفسیری و تحلیل مسیر [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]
  • ادیبی سده.محمدحسین توسعه یک مدل استراتژیک برای انتخاب تأمین کنندگان با استفاده از رویکردهای مدلسازی معادلات ساختاری و منطق فازی [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]
  • امیراصلانی.مریم تاثیر راهبرد های مدیریت دانش بر عملکرد مدیریت دانش در شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]
  • امینی خیابانی.غلامرضا نقش پویایی‌های برند در موقعیت استراتژیک کسب و کار بین المللی (مطالعه موردی: صنایع دستی داستو) [ دوره22, شماره 61 - تابستان سال 1395]
  • امینی.محمد تقی پیاده سازی مدل کنترل استراتژیک هاریسون در صنعت خرده فروشی (مورد مطالعه: فروشگاه های بزرگ مواد غذایی و مصرفی شهر شیراز) [ دوره22, شماره 63 - زمستان سال 1395]
  • امینی.محمدتقی طراحی و توسعه الگوی تعاملی تغییرات محیطی با کنترل استراتژیک" بر اساس مدل کنترل استراتژیک لورانژ [ دوره22, شماره 63 - زمستان سال 1395]
  • ایزدخواه.محمد مهدی بخش بندی فروشگاه های زنجیره ای بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان (مورد پژوهشی فروشگاه زنجیره‌ای آدان) [ دوره22, شماره 61 - تابستان سال 1395]

آ

  • آقاجانی.طهمورث تأثیر تفکر استراتژیک بر ظرفیت تغییر سازمانی [ دوره22, شماره 62 - پاییز سال 1395]

ب

  • باقریان کاسگری.باقر سنجش میزان بهره مندی کارکنان شرکت ارتباطات زیرساخت از هوشمندی سازمانی [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]

پ

  • پاشازادگان.عاطفه سنجش میزان بهره مندی کارکنان شرکت ارتباطات زیرساخت از هوشمندی سازمانی [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]
  • پیرعلی.علیرضا پیاده سازی مدل کنترل استراتژیک هاریسون در صنعت خرده فروشی (مورد مطالعه: فروشگاه های بزرگ مواد غذایی و مصرفی شهر شیراز) [ دوره22, شماره 63 - زمستان سال 1395]

ت

  • تقی فرد.محمد تقی مدل جهت گیری های استراتژیک شرکت و تاثیر آن بر عملکرد با نقش تعدیل کننده متغیرهای محیطی (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی ایران) [ دوره22, شماره 61 - تابستان سال 1395]
  • تیموری.هادی بسط الگویی مفهوم سایش اجتماعی و تعیین رابطه آن با چابکی سازمانی (مورد مطالعه: سازمان بهزیستی کشور) [ دوره22, شماره 62 - پاییز سال 1395]

ج

  • جاویدی.مهری طراحی و توسعه الگوی تعاملی تغییرات محیطی با کنترل استراتژیک" بر اساس مدل کنترل استراتژیک لورانژ [ دوره22, شماره 63 - زمستان سال 1395]
  • جلائی.سید عبدالمجید تاثیر بازدهی سهام بر تابع تقاضای بازار کار ایران [ دوره22, شماره 63 - زمستان سال 1395]
  • جوانمرد.حبیب اله طراحی الگویی راهبردی برای مدیریت بحران در صنعت پتروشیمی [ دوره22, شماره 61 - تابستان سال 1395]

چ

  • چاقویی.یحیی توسعه یک مدل استراتژیک برای انتخاب تأمین کنندگان با استفاده از رویکردهای مدلسازی معادلات ساختاری و منطق فازی [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]

ح

  • حاجی پور.بهمن تحلیل محتوای حوزه مدیریت راهبردی (مطالعه موردی: فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی) [ دوره22, شماره 62 - پاییز سال 1395]
  • حاجی حسینی.عفت تأثیر تفکر استراتژیک بر ظرفیت تغییر سازمانی [ دوره22, شماره 62 - پاییز سال 1395]
  • حائریان اردکانی.علی به کارگیری و مقایسه روش‌های وزن‌دهی ساده، تحلیل سلسله مراتبی فازی و ماشین بردار پشتیبان در شناسایی عوامل داخلی و خارجی در تحلیل سوات [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]
  • حبیبی.حسن مدل جهت گیری های استراتژیک شرکت و تاثیر آن بر عملکرد با نقش تعدیل کننده متغیرهای محیطی (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی ایران) [ دوره22, شماره 61 - تابستان سال 1395]

د

  • دانش‌فرد.کرم‌اله تحلیل عوامل موثر بر راهبرد استقرار شرکت های دانش بنیان و ارائه الگوی مناسب [ دوره22, شماره 61 - تابستان سال 1395]
  • دهدشتی شاهرخ.زهره مدل جهت گیری های استراتژیک شرکت و تاثیر آن بر عملکرد با نقش تعدیل کننده متغیرهای محیطی (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی ایران) [ دوره22, شماره 61 - تابستان سال 1395]

ر

  • راه نورد.بابک تبیین مدل راهبردی برای مدیریت فرآیند پذیرش، انتقال و اشاعه فناوری های نوین رسانه ای از دیدگاه مخاطبان ایرانی [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]
  • رحیمی پور.اکبر تاثیر بازدهی سهام بر تابع تقاضای بازار کار ایران [ دوره22, شماره 63 - زمستان سال 1395]
  • رحیمی.ابراهیم طراحی الگویی راهبردی برای مدیریت بحران در صنعت پتروشیمی [ دوره22, شماره 61 - تابستان سال 1395]
  • رهبر.فرهاد تأثیر رانت منابع طبیعی بر روی توسعه کارآفرینی (مطالعه موردی کشورهای منتخب جهان) [ دوره22, شماره 61 - تابستان سال 1395]

س

  • سلطانی فر.محمد بررسی راهبردی نقش شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویِژه برند [ دوره22, شماره 63 - زمستان سال 1395]
  • سیادت.سعیده پیاده سازی مدل کنترل استراتژیک هاریسون در صنعت خرده فروشی (مورد مطالعه: فروشگاه های بزرگ مواد غذایی و مصرفی شهر شیراز) [ دوره22, شماره 63 - زمستان سال 1395]
  • سیفی.اکبر سنجش میزان بهره مندی کارکنان شرکت ارتباطات زیرساخت از هوشمندی سازمانی [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]

ش

  • شائمی برزکی.علی بسط الگویی مفهوم سایش اجتماعی و تعیین رابطه آن با چابکی سازمانی (مورد مطالعه: سازمان بهزیستی کشور) [ دوره22, شماره 62 - پاییز سال 1395]
  • شوقی.بهزاد تأثیر تفکر استراتژیک بر ظرفیت تغییر سازمانی [ دوره22, شماره 62 - پاییز سال 1395]

ط

ع

  • عزیزیان کلخوران.زهرا تحلیل محتوای حوزه مدیریت راهبردی (مطالعه موردی: فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی) [ دوره22, شماره 62 - پاییز سال 1395]
  • عسگر زاده.عزت اله تبیین موانع تولید به هنگام در صنعت گاز با استفاده از رویکرد ترکیبی مدل سازی ساختاری تفسیری و تحلیل مسیر [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]
  • عطائی.اسفندیار ارائه مدل کاربرد مهندسی ارزش در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با استفاده از روش مدل‌سازی معادلات ساختاری [ دوره22, شماره 62 - پاییز سال 1395]
  • علامه.سیدمحسن بسط الگویی مفهوم سایش اجتماعی و تعیین رابطه آن با چابکی سازمانی (مورد مطالعه: سازمان بهزیستی کشور) [ دوره22, شماره 62 - پاییز سال 1395]

ف

  • فاضل یزدی.علی اندازه گیری کارایی و بهره وری بانک های تجاری ایران با استفاده از مدل ترکیبی تاپسیس فازی، تحلیل پوششی داده ها و شاخص بهره وری مالم کوئیست [ دوره22, شماره 63 - زمستان سال 1395]
  • فتحی.محمد رضا ارزیابی عملکرد شعب بانک انصار با رویکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره ANP و VIKOR [ دوره22, شماره 62 - پاییز سال 1395]
  • فربودنیا.بابک بررسی راهبردی نقش شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویِژه برند [ دوره22, شماره 63 - زمستان سال 1395]
  • فرهنگی.علی اکبر بررسی راهبردی نقش شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویِژه برند [ دوره22, شماره 63 - زمستان سال 1395]

ق

  • قصاب زاده لنگری.زینب انتخاب استراتژی بهینه با استفاده از ترکیب تکنیک‌هایSWOT و FANP [ دوره22, شماره 63 - زمستان سال 1395]
  • قهرمانی.هادی تأثیر رانت منابع طبیعی بر روی توسعه کارآفرینی (مطالعه موردی کشورهای منتخب جهان) [ دوره22, شماره 61 - تابستان سال 1395]

ک

  • کردی.مراد انتخاب استراتژی بهینه با استفاده از ترکیب تکنیک‌هایSWOT و FANP [ دوره22, شماره 63 - زمستان سال 1395]
  • کوشا.حمیدرضا به کارگیری و مقایسه روش‌های وزن‌دهی ساده، تحلیل سلسله مراتبی فازی و ماشین بردار پشتیبان در شناسایی عوامل داخلی و خارجی در تحلیل سوات [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]

م

  • محمد داودی.امیرحسین تبیین مدل راهبردی برای مدیریت فرآیند پذیرش، انتقال و اشاعه فناوری های نوین رسانه ای از دیدگاه مخاطبان ایرانی [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]
  • محمدخانی.کامران تبیین مدل راهبردی برای مدیریت فرآیند پذیرش، انتقال و اشاعه فناوری های نوین رسانه ای از دیدگاه مخاطبان ایرانی [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]
  • محمدزاده.یوسف تأثیر رانت منابع طبیعی بر روی توسعه کارآفرینی (مطالعه موردی کشورهای منتخب جهان) [ دوره22, شماره 61 - تابستان سال 1395]
  • مظلومی.نادر مدل جهت گیری های استراتژیک شرکت و تاثیر آن بر عملکرد با نقش تعدیل کننده متغیرهای محیطی (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی ایران) [ دوره22, شماره 61 - تابستان سال 1395]
  • معین الدین.محمود اندازه گیری کارایی و بهره وری بانک های تجاری ایران با استفاده از مدل ترکیبی تاپسیس فازی، تحلیل پوششی داده ها و شاخص بهره وری مالم کوئیست [ دوره22, شماره 63 - زمستان سال 1395]
  • ملکی.محمد حسن ارزیابی عملکرد شعب بانک انصار با رویکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره ANP و VIKOR [ دوره22, شماره 62 - پاییز سال 1395]
  • منتیان.محمدعلی توسعه یک مدل استراتژیک برای انتخاب تأمین کنندگان با استفاده از رویکردهای مدلسازی معادلات ساختاری و منطق فازی [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]
  • میر.هدیه تاثیر بازدهی سهام بر تابع تقاضای بازار کار ایران [ دوره22, شماره 63 - زمستان سال 1395]
  • میرسعیدی.فاطمه به کارگیری و مقایسه روش‌های وزن‌دهی ساده، تحلیل سلسله مراتبی فازی و ماشین بردار پشتیبان در شناسایی عوامل داخلی و خارجی در تحلیل سوات [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]
  • میرمحمدی.سید محمد بخش بندی فروشگاه های زنجیره ای بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان (مورد پژوهشی فروشگاه زنجیره‌ای آدان) [ دوره22, شماره 61 - تابستان سال 1395]

ن

  • نجفی.امیر تاثیر راهبرد های مدیریت دانش بر عملکرد مدیریت دانش در شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]
  • نژند فرد.متان سادات بخش بندی فروشگاه های زنجیره ای بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان (مورد پژوهشی فروشگاه زنجیره‌ای آدان) [ دوره22, شماره 61 - تابستان سال 1395]
  • نصراصفهانی.مهدی بسط الگویی مفهوم سایش اجتماعی و تعیین رابطه آن با چابکی سازمانی (مورد مطالعه: سازمان بهزیستی کشور) [ دوره22, شماره 62 - پاییز سال 1395]
  • نیلی پور طباطبائی.سید اکبر طراحی الگویی راهبردی برای مدیریت بحران در صنعت پتروشیمی [ دوره22, شماره 61 - تابستان سال 1395]